Grand Theft Auto V خواهد بود که به PS5 در سال 2021

حالا که سونی اعلام کرده و رسما پرده برداری خود کنسول PS5 برخی از شما ممکن است تعجب در مورد بازی ها که در دسترس

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

حالا که سونی اعلام کرده و رسما پرده برداری خود کنسول PS5 برخی از شما ممکن است تعجب در مورد بازی ها که در دسترس خواهد بود بر روی کنسول. اگر شما امیدوار بودند برای دیدن Rockstar GTA 6 می رسند برای PS5, شما ممکن است نا امید, اما خبر خوب این است که آن را مانند به نظر می رسد GTA 5 خواهد بود که برای این کنسول در سال 2021.

تبلیغات

بله ما می دانیم که GTA 5 یک بازی قدیمی اما حتی با استانداردهای امروز آن است که هنوز هم بسیار زیبا-به دنبال بازی و نقش آن بزرگ است. این نسخه راه اندازی برای PS5 نمی خواهد فقط یک پورت از زمان GTA 5, اما آن را با چند ویژگی های بهبود و ارتقاء بصری است که باید با استفاده از کنسول های سخت افزاری و همچنین به عنوان ویژگی های جدید و مطالب که امیدوارم تنفس زندگی جدید را به بازی.

برای تشویق علاقهمندان به نگه داشتن بازی پلی استیشن به علاوه اعضای PS4 خواهد بود گرفتن GTA$100,000 سپرده به خود پیچ و خم حساب بانکی برای هر ماه است که آنها بازی GTA آنلاین منجر به راه اندازی جی تی ای آنلاین برای PS5. با GTA 5 مجموعه برای انتشار در نیمه دوم سال 2021 این بدان معنی است که شما باید قادر به جمع آوری حداقل 12 ماه به ارزش GTA دلار از هم اکنون تا آن زمان فقط با بازی این بازی.

اگر شما کنجکاو در مورد چگونه GTA 5 می تواند مانند نگاه در PS5 پس از بررسی اعلام تریلر در ویدئو بالا.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره GTA (Grand Theft Auto), Ps5 و سونی. منبع: وبلاگ.پلی استیشن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن