آینده گوگل صفحه 4a می شود زود دست بررسی

تا به حال coronavirus همه گیر نیست گوگل مجبور به لغو آن I/O سال 2020 رویداد وجود دارد یک فرصت بسیار خوب است که

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

تا به حال coronavirus همه گیر نیست گوگل مجبور به لغو آن I/O سال 2020 رویداد وجود دارد یک فرصت بسیار خوب است که این رویداد می تواند دیده می شود این شرکت رسما اعلام بعدی گوشی هوشمند گوگل صفحه 4a. در این نقطه در زمان معلوم نیست که این گوشی می توان اعلام کرد اما ما احساس آن ممکن است به زودی.

تبلیغات

دلیل این است که به لطف به بیرون درز نمونه اولیه از صفحه 4a آن توانسته است تا راه خود را به دست YouTuber خولیو Lusson که انجام شده اولیه دست بررسی آینده دستگاه. با توجه به این که این یک اتهام نمونه اولیه از تلفن ممکن است که نهایی دستگاه خواهد شد که به فروش می رسد می تواند متفاوت باشد.

این نمونه اولیه به نظر می رسد برای تایید آنچه ما می دانیم در مورد این گوشی تا کنون مانند سوراخ پانچ عکاسی از دوربین جلو. این بررسی همچنین نشان می دهد ویژگی های اضافی مانند یک شبکه 5.81-inch Full HD+ AMOLED نمایش 12.2 مگاپیکسل دوربین اصلی در پشت و یک 3,080 میلی آمپر باتری به همراه یک جک هدفون 3.5 mm.

همانطور که برای قیمت گذاری زودتر گزارش پیشنهاد شده است که گوگل می تواند به دنبال آن رقابتی است که در مقابل با قیمت گذاری آن در $349. یک بررسی اخیر ارسال توسط گوگل به نظر می رسد برای تایید است که در $349 آن را می سازد آن را ارزان تر از سلف خود و اپل, اخیر, آی فون, شرقی, در حالی که همچنین ارائه دو ذخیره سازی در 128GB.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره گوگل. منبع: androidpure



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب