گوگل 'سابرینا' Android TV دانگل نشت دوباره راه اندازی ممکن است قریب الوقوع

ساخته شده توسط Google Android TV دانگل موسوم به سابرینا به نظر می رسد پس از قریب الوقوع شواهد بیشتری از وجود خ

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

ساخته شده توسط Google Android TV دانگل موسوم به سابرینا به نظر می رسد پس از قریب الوقوع شواهد بیشتری از وجود خود را نابود و لگدمال کردن در یک تلویزیون اندروید بتا.

این دانگل HDMI که ممکن است به فروش می رسد تحت Chomecast یا لانه های تجاری ساخته شده ظاهر در یک تصویری موجود در اندروید 11 Android TV توسعه دهنده بتا که شگفت انگیزی کاهش یافته و در اوایل این هفته.

یک کلیپ کوتاه کشف شده توسط snoops در 9to5Google نشان می دهد که چگونه دانگل شروع می شود با حذف و دوباره نصب کابل برق پس از سه ثانیه است. آن را بزرگترین نشت از تمام زمان اما آن را می افزاید: به یک کوه رو به رشد شواهد مستقیم از گوگل با اشاره به انتشار این دستگاه است.

مرتبط: بهترین set-top box 2020

در اوایل این ماه ما شاهد نشت ادعا بازاریابی مواد نشان دانگل چند رنگ از راه دور و رابط کاربری برای دستگاه. تصاویر دیگر نشان می دهد که یوتیوب تلویزیون خواهد بود یکپارچه و آن را ممکن است برای کنترل خانه هوشمند تبادل نظر است که سازگار با گوگل دستیار.

تصور می شود این دستگاه ممکن است راه اندازی تحت Google Nest نام تجاری است که می تواند آن را متمایز از برخی از دیگر شخص ثالث آندروید دستگاه های تلویزیون. لانه تجاری نیز مشروط به توانایی کنترل هوشمند دستگاه های خانگی مانند ترموستات آموزش دوربین های امنیتی مباهات لانه هشدار و دیگران تحت گوگل دستیار چتر.

این تغییر در رویه برای این شرکت است که به طور سنتی ارائه این فرصت را به جریان محتوا به دستگاه Chromecast از همراه گوشی های هوشمند است. اما Chromecast دستگاه ها ندارد و خود را برترین از رابط مطالب بسیار کمتر جداگانه کنترل از راه دور.

این دستگاه جدید را به گوگل بیشتر از یک شات در رقابت با پیشرفته راه حل های دیرینه از امثال اپل و آمازون و Roku. ما احتمالا می تواند انتظار آن را هر زمان که گوگل قطره به صفحه 4a یا صفحه 5 گوشی های هوشمند کمی بعد از این سال.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن