گوگل مشغول کار بر روی دستیار سر چت برای اندروید

یکی از ویژگی های جدید است که گوگل آوردن برای آندروید 11 در حال حباب. مفهوم سر چت جدید نیست و ما دیده ایم Faceb

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

یکی از ویژگی های جدید است که گوگل آوردن برای آندروید 11 در حال حباب. مفهوم سر چت جدید نیست و ما دیده ایم Facebook استفاده از آن را با رسول در گذشته اما با آندروید 11 گوگل است و آوردن آن در یک راه بزرگ است. در واقع با توجه به 9to5Google به نظر می رسد که گوگل می تواند آوردن آن دستیار ویژگی به حباب.

تبلیغات

با توجه به APK teardown آنها شواهدی وجود دارد که نشان می دهد که گوگل در حال کار بر روی چیزی به نام دستیار چت ، شبیه به حباب های آن نشان می دهد که چگونه گوگل دستیار می تواند شناور مورد در صفحه اصلی آندروید مانند یک تماس است که شما در حال چت با. در حال حاضر ضربه زدن بر روی آن احضار گوگل دستیار.

اما ما مطمئن هستیم که اگر این اجرای واقعی و یا اگر آن را به سادگی یک حفره یا سوراخ. مانند ما گفت: با توجه به آن حباب-esque طبیعت ما تصور کنیم که این امر می تواند بیشتر در مورد کاربران چت با گوگل دستیار به جای صحبت کردن به آن را به عنوان است که از ویژگی های می توان به راحتی قابل دسترسی از طریق دستورات صوتی و یا دکمه های سخت افزاری.

همچنین مشخص نیست که چگونه کاربران قادر خواهد بود به جای دستیار چت سر بر روی صفحه نمایش خود را و یا چگونه به آن را فعال کنید. در هر صورت شاید جزئیات بیشتر آشکار خواهد شد یک بار در اندروید 11 منتشر شده است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آندروید گوگل و گوگل دستیار. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن