گوگل شروع به پرداخت ناشران برای 'کیفیت' محتوای

گوگل است که در درجه اول یک موتور جستجو, اما در طول سال ها دیده ایم که چگونه این شرکت گسترش یافته در آنچه که آن

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399
گوگل است که در درجه اول یک موتور جستجو, اما در طول سال ها دیده ایم که چگونه این شرکت گسترش یافته در آنچه که آنها را برای کاربران از نظر خدمات و امکانات که در آن آنها می خواهند به انجام بیش از فقط کمک به مردم جستجو برای اطلاعات. در حال حاضر به نظر می رسد که گوگل منتقل شده است یک گام نزدیک تر به راه اندازی خود را ،
تبلیغات

این است زیرا این شرکت به تازگی اعلام کرد که آنها راه اندازی یک جدید صدور مجوز برنامه که در آن می بینید این شرکت پرداخت ناشران برای آنچه که گوگل خواستار است "با کیفیت بالا" مطالب. "این برنامه کمک خواهد کرد که شرکت ناشران کسب درآمد از محتوای خود را از طریق افزایش تجربه داستان سرایی است که اجازه می دهد تا مردم را به عمیق تر به پیچیده تر داستان مطلع می شود و در معرض دنیایی از مسائل مختلف و منافع است."

این اطلاعیه همچنین دارای برخی از خبر خوب برای کاربران نهایی زیرا به گفته گوگل این نتیجه در برخی از مقالات ارائه شده به خوانندگان به صورت رایگان هنگامی که آنها در غیر این صورت ممکن بود پنهان در پشت یک paywall. در حالی که آن را نمی خواهد باز کردن تمام مقالات در پشت paywalls حداقل آن را به رایگان به عنوان خوانده شده که فوق العاده است برای کسانی که می خواهم و نه برای آن پرداخت نمی کند.

گوگل شایعه شد در اوایل این سال به راه اندازی خود را اخبار سرویس است که می تواند به یک رقیب برای اپل اخبار+ و این خبر برای تلفن های موبایل مانند شرکت تخمگذار پایه برای آن است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن