Google می خواهد توسعه برنامه ها برای ChromeOS

را آسان تر کنداگر دلیلی وجود داشته باشد که چرا پلتفرم ChromeOS گوگل در مقایسه با ویندوز یا macOS کاملاً به عنو

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399
را آسان تر کند

اگر دلیلی وجود داشته باشد که چرا پلتفرم ChromeOS گوگل در مقایسه با ویندوز یا macOS کاملاً به عنوان جریان اصلی نیست، تعداد محدودبرنامه ها می تواند به عنوان یک دلیل احتمالی ذکر شود. پس از همه، یک پلت فرم است تنها به عنوان ویژگی های آن می تواند به کاربران خود ارائه دهد. در حالی که هیچ مشکلی با ChromeOS وجود ندارد، داشتن برنامه های بیشتر در دسترس می تواند به آن کمک کند تا جایگزین جذاب تر برای ویندوز یا macOS شود.

تبلیغات

گوگل امیدوار است که با راه اندازی یک سایت جدید به نام ChromeOS.dev که در آن آنها امیدوار ند که اساسا ایجاد فضایی که در آن توسعه دهندگان جدید و budding ، و همچنین آنهایی که چاشنی ، می تواند تمام منابع که آنها ممکن است نیاز به منظور توسعه و ایجاد برنامه های آندروید بیشتر برای دستگاه های Chromebook را پیدا کنید.

به گفته یک سخنگوی گوگل، این سایت به معنای «کمک به توسعه دهندگان حداکثر توانایی های خود را بر روی پلت فرم از طریق منابع فنی/ آموزش ها، اطلاعیه های محصول، نمونه کد و بیشتر» است. برخی از ابزارهای جدیدی که گوگل ارائه می دهد شامل یک شبیه ساز کامل اندروید برای ChromeOS است که آزمایش برنامه های خود و همچنین استقرار آنها بدون نیاز به سخت افزار اضافی یا با اتصال دستگاه های خارجی را برای توسعه دهندگان آسان تر خواهد کرد.

گوگل قبلا ً تلاش کرده بود تا با سازگار کردن اپلیکیشن های اندروید با پلتفرم، قابلیت ChromeOS را در عملکرد آن گسترش دهد، بنابراین امیدوارم این وب سایت جدید حتی برای توسعه دهندگان جدید هم آسان تر تلاش کند تا برنامه هایی برای آن ایجاد کنند.

در زمینه کامپیوتر. برای اطلاعات بیشتر در مورد آندروید, نرم افزار و گوگل. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب