گوگل به روز رسانی عکس ها با یک نقشه جدید مشاهده و حتی بیشتر از خاطرات

گوگل آخرین عکس های به روز رسانی به ارمغان می آورد برخی از ویژگی های انتظار طولانی و دوباره طراحی برای تصویر ذخ

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

گوگل آخرین عکس های به روز رسانی به ارمغان می آورد برخی از ویژگی های انتظار طولانی و دوباره طراحی برای تصویر ذخیره سازی برنامه.

گوگل به اشتراک گذاشته این خبر در یک پست وبلاگ در هفته گذشته.

یکی از بیشترین درخواست ویژگی های جدید است و علاوه بر این از نقشه های تعاملی نمایش. در حالی که گوگل عکس قبلا اجازه به کاربران برای جستجو snaps با محل خود کاربران هم اکنون می توانید خرج کردن و زوم در سراسر نقشه را به دیدن عکس های گرفته شده در زادگاه خود را در شهرستانها در این نزدیکی هست و در سفر در سراسر جهان.

گوگل همچنین نورد از گزینه های جدید در خاطرات. ویژگی که نورد پاییز گذشته اجازه می دهد تا کاربران را به دوباره لحظات مهم از گذشته است. به گفته گوگل بیش از 120 میلیون کاربر مشاهده خاطرات هر ماه پس از آن را به وضوح well-loved از ویژگی های.

مرتبط: چگونه به عقب و سازماندهی عکس های خود را با گوگل عکس

عکس های کاربران را در حال حاضر شروع به دیدن بیشتر انواع از خاطرات از جمله بهترین جرقه بزند از شما و دوستان و خانواده خود را در طول سال سفر و برجسته از هفته گذشته است. گوگل منتقل اتوماتیک خود را خلق – که آن ویدئو کلاژ انیمیشن و تلطیف عکس – از حال رفته "برای شما" تب به خاطرات. کاربران همچنین می توانید انتخاب کنید به کنترل که خاطرات آنها را با پنهان شدن افراد خاص و دوره های زمانی از این بخش است.

ویژگی های جدید نیست تنها چیزی که گوگل تغییر کرده است با عکس. برنامه دستخوش قابل طراحی مجدد با آرم حال رفتن. رنگین کمان چرخ دنده ساده شده برای به روز رسانی و برنامه طراحی شده است و تغییر بیش از حد.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

به روز رسانی نشان می دهد جدید سه زبانه ساختار برجسته 'عکس', 'جستجو' و 'Library'. بخش عکس شامل تمام عکس ها و فیلم ها در حال حاضر با بزرگتر عکسها خودکار-پخش ویدئوها و کمتر فضای سفید بین آنها را همراه با خاطرات جدید چرخ فلک.

کتابخانه و نوار خانه های خود را از آلبوم های مورد علاقه, سطل زباله, و بایگانی, در حالی که تب جستجو در حال حاضر در جلو و مرکز ساخت پیدا کردن افراد خاص مکان ها و همه چیز سریع تر از همیشه. جستجو نیز که در آن شما پیدا کردن جدید در نمای نقشه.

گوگل شروع به نورد جدیدترین عکس های گوگل به روز رسانی در پنج شنبه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن