گوگل به روز رسانی آن روتر فای با اینترنت بهتر بهینه سازی

سرعت اینترنت می تواند متفاوت باشد با توجه به بسیاری از دلایل. برای مثال کسی که در خانه خود را می تواند خمیدگی

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399
سرعت اینترنت می تواند متفاوت باشد با توجه به بسیاری از دلایل. برای مثال کسی که در خانه خود را می تواند خمیدگی پهنای باند که می تواند آهسته کردن سرعت خود را. همچنین می تواند با توجه به شما که در یک منطقه از خانه با بد پوششی که همچنین می تواند تاثیر خود را به سرعت. پس از آن وجود دارد همچنین می تواند مسائل خود را با ISP که همچنین می تواند اثر منفی داشته باشد.
تبلیغات

اما خبر خوب این است که اگر شما خود را یک گوگل WiFi و یا لانه WiFi دستگاه گوگل به تازگی اعلام کرد یک نرم افزار جدید به روز رسانی برای این دستگاه ها است که باید با کمک اینترنت خود را بهینه سازی. در حالی که آن را نه لزوما اینترنت خود را سریع تر آن را باید روتر "دقیق" در شرایط دست زدن به اینترنت خود را که می تواند کمک به مقابله با بافر مسائل.

به گفته گوگل "این به روز رسانی را بهبود کلی عملکرد شبکه در اتصال به اینترنت آهسته که بدان معنی است که شما از Wi-Fi را بهتر پشتیبانی از تماس های تصویری, بازی, جلسات و بیشتر به طور همزمان. این شامل به طور کلی امنیت و ثبات و پیشرفت و نیز بهبود دستگاه سرعت اتصال در شبکه های بی سیم و بهینه سازی تا دستگاه خود را به حرکت سریع تر از Wi-Fi کانال های رادیویی."

به روز رسانی در حال حاضر در حال نورد از پس خود گوگل WiFi و یا لانه WiFi دستگاه باید آنها را به طور خودکار. در ضمن اگر شما نیاز به برخی از راهنمایی در مورد چگونه به اینترنت خود را سریع تر انجام دهید چک کردن راهنمای ما.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره گوگل و گوگل Wifi. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن