گوگل Stadia جدید انحصاری و بیشتر ایکس باکس سری X و PS5 بازی

گوگل اعلام کرده است در مجموع 16 بازی جدید برای گوگل Stadia ابر جریان پلت فرم با برخی از در حال حاضر تایید برای

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

گوگل اعلام کرده است در مجموع 16 بازی جدید برای گوگل Stadia ابر جریان پلت فرم با برخی از در حال حاضر تایید برای PS5 و Xbox سری X و برخی که می تواند منحصر به فرد به پلت فرم.

در طول یک استادیوم اتصال رویداد روز سه شنبه این شرکت در بخش گیمینگ اعلام کرد NBA 2K21, Outriders و هیتمن 3 را تمام می رسند در Stadia در همان زمان به عنوان آنها منتشر شده برای کنسول های نسل بعدی.

که خبر بزرگ با توجه به Stadia راه اندازی به طور سنتی پس از خود کنسول همتایان و می تواند نشانه ای از توسعه دهندگان در حال استقبال از پلت فرم.

در بیشتر خبر خوبی برای گوگل, PS4 و Xbox آمار Sekiro: سایه مرگ دو بار نیز در حال آمدن به استادیوم این پاییز.

مرتبط: بهترین های Sony, PS4, بازی های 2020

همانطور که برای کسانی که انحصاری همچنین سه نفر از آنها شده است امروز اعلام کرد. اول " تنها در استادیوم در بازی است که به نام Outcasters است که از بالا به پایین تیرانداز با تمرکز بر چند نفره آنلاین گیم پلی. می آید از توسعه دهندگان در چرخ دنده تاکتیک ها و آسیب چلپ چلوپ. بعد اورک ها باید بمیرد 3 که به عنوان نام نشان می دهد را ببینید شما را در hoards از اورک ها. آن را توسط ساخته شده ربات سرگرمی و آن را در دسترس امروز است.

گرد کردن مجموع 16 بازی های جدید اضافه کردن به 60-عجیب و غریب در حال حاضر در دسترس بر روی نوپای پلت فرم فوق العاده Bomberman R آنلاین هیتمن, هیتمن 2, مرده توسط Daylight, WWE 2K Battlegrounds یک دست, کف زدن, PGA Tour 2K21 سلام همسایه سلام همسایه مخفی کردن و به دنبال و Serious Sam 4.

گوگل نیز تایید یک همکاری جدید با سازندگان راک Harmonix اما اعلام نمی بازی در سوال عنوان نشده است. تا سحر توسعه دهنده بازی های پرجرم درون آن باشد و شهرستان از برنج ساز Uppercut Games نیز عناوین در آثار دوباره بدون جزئیات ذکر شده امروز.

آیا شما نمونه گوگل Stadia هنوز ؟ آیا واقعا بازی کردن به PC و کنسول تجربه? اجازه دهید ما می دانم برداشت شما @trustedreviews در توییتر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن