جستجو در گوگل خواهد شد در حال حاضر برجسته در صفحات وب که شما به جستجو برای

هنگامی که شما در جستجوی چیزی در گوگل خواهد شد و سپس سعی کنید شانه را از طریق وب سایت و نگاه کنید برای کلمات یا

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

هنگامی که شما در جستجوی چیزی در گوگل خواهد شد و سپس سعی کنید شانه را از طریق وب سایت و نگاه کنید برای کلمات یا عبارات است که مربوط به پرس و جو جستجو. هنگامی که شما به وب سایت آن ممکن است کمی سخت به پیدا کردن که خاص عبور شما به دنبال آن بودند اما به زودی تغییر خواهد کرد.

تبلیغات

دلیل این است که گوگل به تازگی نورد از ویژگی های جدید است که در آن اگر شما با کلیک بر روی لینک به وب سایت ذکر شده در یک قطعه برجسته در گوگل جستجو صفحه نتایج آن را در واقع برجسته کردن بخشی از متن است که شما به دنبال. این به این معنی است که کاربران قادر خواهند بود تا به سرعت پرش به این بخش از وب سایت خود را برای دریافت اطلاعات.

در حال حاضر آن را باید به ذکر است که این دقیقا یکی از ویژگی های جدید. با توجه به گوگل دنی سالیوان این است که در واقع چیزی در گوگل شده است تست برای چند سال در حال حاضر. آن بود که قبلا معرفی شده در آمپر صفحات قدمت آن به سال 2018 بود اما تنها در سال 2019 که آنها شروع به آزمایش آن با صفحات HTML و آغاز شده نورد از این ویژگی به صورت جدی از هفته گذشته.

این است که خیلی از ویژگی های مفید آن را به عنوان می شود کاربران به اطلاعات خود را به سرعت و در یک واضح تر به شیوه ای انجام نمی شود شگفت زده اگر دفعه بعد که شما چیزی را جستجو و با کلیک بر روی لینک اطلاعات شما به دنبال آن بودند به رنگ زرد مشخص شده.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل. منبع: searchengineland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب