گوگل یک برنامه جدید است که می تواند رمزگشایی هیروگلیف را اختراع کردند

ارتباطی می آید در همه اشکال. این روزها نوشته شده به زبان بسیار زیبا ما چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار اما در ای

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399
ارتباطی می آید در همه اشکال. این روزها نوشته شده به زبان بسیار زیبا ما چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار اما در این روز مردم با استفاده از تصاویر برای برقراری ارتباط با یکدیگر. یکی از پرکار روش که بیشتر ممکن است می دانم که می تواند در قالب مصر استفاده از هیروگلیف را اختراع کردند.
تبلیغات

مانند بسیاری از زبان ها, مگر اینکه شما صحبت می کنند زبان, شما نمی خواهد درک آنچه که نوشته شده است. گوگل Google Translate برای که و در حال حاضر این شرکت پس از راه اندازی یک ابزار جدید به نام Fabricius است که توانایی رمزگشایی هیروگلیف را اختراع کردند با استفاده از یادگیری ماشین.

به گفته گوگل "تا کنون کارشناسان تا به حال به حفاری دستی از طریق کتاب پس از کتاب به ترجمه و کشف باستان زبان–یک فرایند است که تقریبا بدون تغییر باقی مانده برای بیش از یک قرن است. Fabricius شامل اولین ابزار دیجیتال – که آن نیز منتشر شده به عنوان منبع باز برای حمایت از پیشرفت های بیشتر در این مطالعه از زبان های باستانی – که رمز گشایی هیروگلیف مصری ساخته شده در ماشین یادگیری است."

برنامه خواهد شد با یک زن و شوهر از حالت مانند حالت یادگیری است که به شما یک معرفی مختصر در هیروگلیف را اختراع کردند و نیز وجود خواهد داشت یک حالت بازی است که به کاربران اجازه ایجاد خود را پیام با استفاده از هیروگلیف را اختراع کردند که گوگل در یادداشت ها لزوما دقیق, اما می تواند یک راه سرگرم کننده برای ارسال پیام به دوستان شما. اگر شما علاقه مند به چک کردن آن را در سر به گوگل وب سایت برای جزئیات بیشتر.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره برنامه های هنر و گوگل. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن