گوگل Fi eSIM پشتیبانی در حال حاضر در دسترس موجود برای آی فون مشتریان

ماه گذشته مشتریان جدید به گوگل Fi بر روی آی فون می تواند ثبت نام با استفاده از جاسازی شده eSIMs در دستگاه های

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

ماه گذشته مشتریان جدید به گوگل Fi بر روی آی فون می تواند ثبت نام با استفاده از جاسازی شده eSIMs در دستگاه های خود را (با فرض آن پشتیبانی می شود). در حال حاضر در به روز رسانی های اخیر به نظر می رسد که eSIM حمایت از تمدید شده است به موجود آیفون مشتریان این معنی که اگر شما می خواستم برای آزاد کردن فیزیکی اسلات سیم کارت در آی فون خود را در حالی که با استفاده از گوگل Fi شما قادر خواهد بود به.

تبلیغات

این است که با توجه به چند کاربر گزارش در ق است که در آن آنها متوجه شده اند یک به روز رسانی گوگل Fi برنامه است که نشان می دهد که eSIM پشتیبانی برای مشتریان موجود است که در حال حاضر در دسترس است. اگر شما نمی بینید ویژگی های موجود به شما در عین حال برخی از Redditors موفق به دریافت این کار با پاک کردن و نصب مجدد برنامه بنابراین شما می دهد که اگر شما علاقه مند هستید.

eSIMs شده است به دست آوردن محبوبیت با توجه به راحتی خود را. دلیل این است که بر خلاف فیزیکی سیمز مشتریان جدید برای حامل های که پشتیبانی eSIM می توانید ثبت نام تقریبا بلافاصله آنلاین که در آن در گذشته مشتریان را مجبور به انتظار برای سیم کارت می شود ارسال شده به آنها را. همچنین کمک می کند تا کمی از فضای داخل گوشی آن را به طور بالقوه سبک تر و اجازه می دهد تا تولید کنندگان در استفاده از آن آزاد کردن فضا برای چیزهای دیگر.

به عنوان آن می ایستد, اپل, است که پشتیبانی از eSIM فرمت شامل آیفون XR XS, XS Max, 11, 11 Pro 11 Pro Max و 2020 آی فون SE.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره گوگل, گوگل Fi و آی فون. منبع: ق



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن