گوگل درایو برای iOS در حال حاضر پشتیبانی از چهره ID و ID لمسی

اگر شما با استفاده از گوگل درایو بر روی تلفن خود را برای دسترسی به فایل های بر روی بروید و سپس شما ممکن است خو

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

اگر شما با استفاده از گوگل درایو بر روی تلفن خود را برای دسترسی به فایل های بر روی بروید و سپس شما ممکن است خوشحال به یاد بگیرند که در آخرین به روز رسانی برنامه های گوگل پشتیبانی امنیتی بیومتریک برای برنامه. این به این معنی است که کاربران را قادر به استفاده از هر دو صورت شناسه یا ID لمسی برای محافظت از فایل های خود را از دسترسی.

تبلیغات

چگونه این کار این است که هنگامی که شما راه اندازی نرم افزار و یا حرکت به دور از برنامه به برنامه دیگر هر زمان که شما باز کردن مجدد برنامه را سریع کاربران به باز کردن آن با استفاده از چهره یا اثر انگشت. کاربران باید این گزینه انتخاب آنها چه مدت می خواهید به نگه داشتن برنامه قفل برای, بنابراین اگر شما می خواهید به چند کاره هستند و عقب و جلو سوئیچ اغلب پس از آن شما می توانید انتخاب کردن برای یک تاخیر طولانی بین امنیت دهید.

اما لازم به ذکر است که گوگل اشاره می کنند که برخی از محدودیت وجود دارد به این. در حالی که برای اکثر آن باید جلوگیری از کاربران غیر مجاز از دسترسی به فایل های خود را بر روی تلفن خود را, اطلاعیه ها محافظت می شود و برخی از سیری توابع محافظت نشوند یا به این معنی است که ویژگی های امنیتی جدید ارائه نمی تا 100% امنیت و یا حفظ حریم خصوصی.

گوگل تا به حال در واقع معرفی این ویژگی های امنیتی چند سال پیش اما برای برخی از دلیل این شرکت بعد آن را کشیده و پس از آن خوب است برای دیدن است که آن را به عقب دوباره. شما باید برای به روز رسانی به آخرین نسخه از این برنامه اگر شما می خواهید دسترسی به این ویژگی های امنیتی جدید.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره برنامه های, چهره, Id, گوگل, گوگل درایو, iOS, امنیت و Touch Id. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن