گوگل می تواند به دنبال به پایان به پایان رمزگذاری به RCS پیام

SMS و MMS را برای مدتی بوده است در حال حاضر, اما آن را ایمن می گویند که آنها نه لزوما به روز شده است به نگه دا

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

SMS و MMS را برای مدتی بوده است در حال حاضر, اما آن را ایمن می گویند که آنها نه لزوما به روز شده است به نگه دارید تا با بار و پس از جایگزین شده است که توسط امثال برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp, Wechat, Facebook Messenger و.... اما با RCS پیام که تنظیم شده است برای تغییر.

تبلیغات

هنوز هم وجود دارد که حداقل یکی از ویژگی های است که برنامه های دیگر را که RCS نمی کند و این پایان به پایان رمزگذاری. خبر خوب این است که با توجه به APK teardown توسط 9to5Google آنها کشف شواهدی وجود دارد که گوگل می تواند به دنبال ساخت end-to-end encryption به RCS پیام در آینده برای خود گوگل برنامه پیام.

بر اساس teardown آنها را کشف کرده اند به عنوان بسیاری از 12 رشته است که اشاره به رمزگذاری اشاره است که این یکی از ویژگی های است که می تواند به زودی. برای کسانی که آشنا نیستند end-to-end encryption یک ویژگی امنیتی طراحی شده است به طوری که پیام ها تنها رمزگشایی یک بار خود را رسیدن به آنها در نظر گرفته شده دستگاه.

این به این معنی است که حتی اگر یک پیام می ره اواسط انتقال مهاجم نمی خواهد بود قادر به دیدن محتویات پیام به عنوان آنها نمی باید کلید برای رمزگشایی آن است. این یکی از ویژگی های ما دیده ایم استفاده می شود برنامه های مانند WhatsApp و iMessage اپل پس از آن خوب است بدانید که RCS پیام به زودی می تواند یک شبیه یکی از ویژگی های امنیتی.

اما آن را نیز به نظر می رسد که گوگل می تواند با اضافه کردن ویژگی های دیگر است که RCS بیشتر فوتی و فوری که اجازه می دهد برنامه های دیگر بر روی تلفن خود را برای دسترسی به این پیام های رمزگذاری شده. که می شود گفت به عنوان 9to5Google یادداشت این است که یک "آزمایشی" نسخه از این برنامه به معنی آن است که در حال آزمایش داخلی. ما هیچ ایده زمانی که این تغییرات خواهد شد نورد و یا اگر نسخه نهایی می تواند متفاوت از آنچه که ما شاهد هستیم در حال حاضر.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل و امنیتی است. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن