گوگل کروم طول می کشد ایستادگی در برابر داده ها-gobbling باتری-قتل تبلیغات

تبلیغات باعث می شود اینترنت رفتن در اطراف وجود دارد اما زمانی که آنها می توانید آن را به مطلق متوقف صدای بوقلم

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

تبلیغات باعث می شود اینترنت رفتن در اطراف وجود دارد اما زمانی که آنها می توانید آن را به مطلق متوقف صدای بوقلمون در اوردن تا از اطلاعات شما و عظیم تلفات در دستگاه عمر باتری.

گوگل می گوید نه بیشتر. آن را شناسایی کرده است کسری های نمایش داده شده در درون خود مرورگر گوگل کروم در حال مصرف بیش از حد داده ها و داشتن تاثیر بر نیروی زندگی از گوشی های هوشمند و یا لپ تاپ در سوال.

به این ترتیب از ماه اوت شرکت در حال گسترش است بهتر تبلیغات استانداردهای سیاست سرکوب تبلیغات است که disproportionally مصرف منابع بدون کاربر دانستن در مورد آن.

این شرکت می گوید cryptocurrency معدن نرمافزار در میان مجرمان اصلی چون آنها ضعیف طراحی شده و به طور مداوم دسترسی به شبکه. گوگل مشخص شده در این طرح برای مبارزه با این تبلیغات بد در یک پست وبلاگ در روز پنج شنبه.

مرتبط: بهترین VPN 2020

در اینجا برنامه به طور مستقیم از کروم وبلاگ: "به منظور صرفه جویی در کاربران ما باتری و برنامه داده و آنها را با ارائه یک تجربه خوب در وب Chrome را محدود به منابع نمایش آگهی می توانید استفاده کنید قبل از اینکه کاربر در تعامل با آگهی. هنگامی که یک آگهی حد خود می رسد و آگهی را قاب خواهد حرکت به یک صفحه خطا اطلاع رسانی به کاربر که تبلیغ استفاده کرده است بیش از حد بسیاری از منابع است."

گوگل می گوید: 0.3% از تبلیغات بیش از آستانه جدید از بیش از یک 4MB از شبکه داده ها و یا 15 ثانیه از CPU استفاده در هر 30 دوره دوم. بطرز شگفت انگیزی, این تبلیغات به حساب "27 درصد از شبکه اطلاعات استفاده می شود با تبلیغات و 28 درصد از تمام آگهی CPU usage."

این شرکت قصد دارد به رول کردن تغییر به نسخه پایدار کروم در ماه اوت که در آن می گوید را به توسعه دهندگان این فرصت را به خود را دریافت کنید با هم عمل میکنند.

گوگل با وجود تکیه انبوه در تبلیغات آنلاین برای خود غول پیکر آنلاین امپراتوری در حال انجام یک کمی بهتر است زمانی که می آید به پلیس آنها و اثر آنها بر روی وب به عنوان یک کل. این یک مثال دیگر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن