برو به عقب در زمان با این سیستم عامل Mac OS 8 شبیه ساز برای کامپیوتر

بسیاری از ما احتمالا آشنا با اپل مک کامپیوتر است که در حال حاضر در حال اجرا بر روی اینتل. برخی از شما حتی ممکن

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

بسیاری از ما احتمالا آشنا با اپل مک کامپیوتر است که در حال حاضر در حال اجرا بر روی اینتل. برخی از شما حتی ممکن است آشنا با این واقعیت است که قبل از حرکت به اینتل, اپل, مک, کامپیوتر فرار در پاور معماری, اما آیا می دانید که حتی قبل از این که اپل مک رایانه مجهز شدند موتورولا پردازنده?

تبلیغات

اگر شما می خواهید برای دیدن آنچه آن را مانند به اجرای یک کامپیوتر مک که چندین دهه پس از آن شما ممکن است بخواهید به اتمام فلیکس Rieseberg پروژه که در آن او شبیه ساز ایجاد کرده است که به شما امکان اجرای سیستم عامل مک 8 on your Windows, macOS و یا لینوکس کامپیوتر. این یک شبیه ساز ایجاد شده با استفاده از جاوا اسکریپت و آن را کمی محدود در شرایط از آنچه در آن می توانید انجام دهید.

آن را لزوما طراحی شده شبیه به دیگر مجازی سازی برنامه های کاربردی مانند تشابه و آن را بیشتر از یک پروژه سرگرم کننده است که بازگشتی به روزهای خوب. اگر Rieseberg نام آشنا برای تلفن های موبایل به این دلیل است که چند سال پیش او ایجاد یک شبیه ساز است که اجازه به کاربران برای اجرای ویندوز 95 بر روی بیشتر ماشین آلات مدرن.

که گفت: ما نمی توانیم تصور کنید که اپل بیش از حد هیجان زده در مورد این که ممکن است که آن را نقض برخی از ویژگی های فکری, بنابراین اگر شما علاقه مند به چک کردن آن, شما ممکن است بخواهید به حرکت سریع و دانلود آن را از GitHub در حالی که آن هنوز در دسترس است.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره Linux, Macos, ویندوز و ویندوز 10.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن