روح Tsushima : افسانه ها به روز رسانی چند نفره رایگان آینده در آینده در سال جاری

Sucker پانچ پرودودز اعلام کرده است شبح Tsushima: افسانه ها، گسترش چند نفره مستقل جدید آینده به PS4 منحصر به فر

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

Sucker پانچ پرودودز اعلام کرده است شبح Tsushima: افسانه ها، گسترش چند نفره مستقل جدید آینده به PS4 منحصر به فرد در پایان سال جاری.

گسترش آینده به عنوان دانلود رایگان برای تمام موجود شبح صاحبان Tsushima در دسترس خواهد بود، و خواهد شد یک نمایشگاه هم عمل که بر روی اسااطر ژاپنی و فرهنگ عامه تمرکز.

با توجه به مبارزات انتخاباتی اصلی بود و نه سنتی، این فرصت استودیو برای آمیدن به برخی از قلمرو بیشتر خارج از مرکز است. قضاوت از تریلر، شما قادر خواهید بود تا با سه بازیکن دیگر در حالی که مقابله با انواع مختلف دشمنان، مراحل و چالش های تیم. خیلی باحال به نظر می رسد، و چنین حالت بازی بزرگ در جهان از Tsushima کار می کنند.

مرتبط با : بهترین بازی های PS4

توصیف شده به عنوان "خالی از سکنه و فوق العاده" در پلی استیشن وبلاگ، افسانه ها از داستان جدید و ماموریت های بقا که در آن شما در کنار بازیکنان دیگر مبارزه هر یک با کلاس و توانایی های متمایز خود را تشکیل می شود. ویژگی های تریلر تعدادی از سلاح ها، مهارت ها و لباس های در بازی اصلی یافت نمی شود، بنابراین ما می تواند در برای چند شگفتی شسته و شسته و شسته و شسته و شسته و شسته و شسته و جور.

ما افسانه ها را طراحی کرده بودیم تا تجربه ای منحصراً همکاری کننده باشد. شما قادر خواهید بود تا با دوستان و یا از طریق خواستگاری آنلاین شریک و بازی افسانه در گروه های 2-4 بازیکن. هر بازیکن می تواند از میان چهار کلاس شخصیت مختلف انتخاب کند: سامورایی ها، هانتر، رونن، یا آدمکش. هر کلاس دارای مزایا و توانایی های منحصر به فرد است که ما در آینده نشان می دهد، "اعلام رسمی است.

این علاوه بر این غیر منتظره و در عین حال غیر قابل انکار سرد به شبح Tsushima است, به خصوص اگر آن را معرفی یک سیستم پیشرفت شبیه به مبارزات انتخاباتی اصلی. من دوست دارم به کسب مهارت و لوازم آرایشی است که نمایش تبرک من به عنوان یک سامورایی، اثبات به دوستان که من می توانم خودم را در مبارزه رسیدگی کند. تاریخ انتشار بتن هنوز مشخص نیست، بنابراین ما مطمئن شوید که به شما به روز رسانی یک بار ما بیشتر می دانیم.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن