این 40" تلویزیون 4K با تلویزیون اندروید برای فقط £269.10 برای یک مدت زمان محدود

eBay فقط کاهش یافته است یک نام تجاری جدید 10% تخفیف برای کد به شما اجازه ضربه محکم و ناگهانی این در حال حاضر ک

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

eBay فقط کاهش یافته است یک نام تجاری جدید 10% تخفیف برای کد به شما اجازه ضربه محکم و ناگهانی این در حال حاضر کاهش شدید 40" تلویزیون 4K با تلویزیون اندروید ساخته شده است در برای فقط £269.10.

اگر شما شده است با برگزاری برای یک تلویزیون هوشمند به قیمت ارزان و یا علاقه داشتن به گرفتن یدکی تلویزیون برای اتاق دیگری در خانه این پیشنهاد باور نکردنی از کرامپتون & مور نمای بی نباید از دست رفته. تلویزیون در سوال بود در حال حاضر کاهش می یابد از £329 به £299 اما گرفتن که اضافی 10% تخفیف در بالا باعث می شود این پیشنهاد بیش از حد خوب به تصویب.

با تیز 4T-C40BL2KF2AB شما قادر خواهید بود به جریان فیلم و تلویزیون را نشان می دهد در رزولوشن 4K جدید استاندارد در مصرف کننده محتوا. بزرگترین ویژگی این حال گنجاندن اندروید TV به عنوان مجموعه ای از سیستم عامل است که می آید با یک تن از گزینه های نه معمولا در تلویزیون های اطراف این نقطه قیمت می باشد.

برای استارت, Android TV با بهره گیری از گوگل دستیار صوتی جهت گرفتن شما را مستقیم به محتوا شما می خواهید بدون نیاز به faff در اطراف با منسوخ شده کنترل از راه دور.

به عنوان شما ممکن است انتظار, اندیشه, تلویزیون, همچنین ادغام ویژگی های به اشتراک گذاری از گوگل Chromecast بنابراین شما می توانید پرتو محتوا به طور مستقیم به تلویزیون خود را از تلفن خود را. آن را از من, این است که خیلی راحت تر از داشتن دوستان جرثقیل گردن خود را در اطراف تلفن خود را به دیدن آخرین YouTube الگوی رفتاری انتخابی شما شده است blabbering در مورد.

نیز وجود دارد چیزی می شود گفت: برای طرح اندیشه تلویزیون که تلاش می کند به تجربه ناوبری به عنوان بدون درز که ممکن است. مثلا به عنوان شما تصمیم می گیرید که برنامه برای بوت اندروید, تلویزیون شما برجسته از هر یک از خدمات شما اجازه می دهد به جست و خیز مراحل مختلف و پرش مستقیم به محتوا شما می خواهید به تماشای. آن را برای تلفن های موبایل ساده اما آن را می سازد به مراتب ساده تر تجربه.

به مطمئن شوید که شما دریافت تخفیف کامل فراموش نکنید که برای استفاده از کد PACKUP10 در پرداخت. کد در دسترس است تنها تا اوت 1st, بنابراین اگر شما علاقه داشتن به یک کیسه 4K Smart TV به قیمت ارزان و سپس وجود دارد هیچ زمانی مانند امروز است.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن