گیر با KitSound جدید Diggit 55, هوای آزاد, بلندگوی بلوتوث

KitSound را Diggit 55 آخرین سخنران در این نام تجاری بلوتوث, هوای آزاد, بلندگو محدوده و همراه با چند ویژگی های

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

KitSound را Diggit 55 آخرین سخنران در این نام تجاری بلوتوث, هوای آزاد, بلندگو محدوده و همراه با چند ویژگی های جدید بیش از سلف خود.

KitSound را Diggit 55 (£49.99) یک بلندگوی بلوتوث خیاط ساخته شده برای خارج از منزل و بسته بندی می آید با یک جابجایی سهام برای به معنای واقعی کلمه چسبیده به زمین.

مرتبط: بهترین در بیرون, بلندگو

ضمیمه سهام در پایین بلندگو و آن را می توان در چمن و ماسه و یا حتی برف. این خطر نیز کمک می کند تا با عملکرد صوتی به عنوان ترخیص کالا از گمرک باید اجازه می دهد برای صدا به سفر بدون گم شدن در زمین. آن می آید با یک IP66 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پس از آن محافظت از عناصر come rain or shine.

از دیگر امکانات این Diggit 55 شامل, هوای آزاد, معادله حالت و 'شیر به جفت استریو قابلیت جفت شدن. سابق بهینه سازی صوتی برای محیط اطراف خود را در حالی که شیر به جفت از ویژگی های نیاز به دو بلندگو به شنود گذاشته شود با هم در نقطه سمت راست و سپس آنها را به اتصال به تولید یک استریو عملکرد.

عمر باتری تا 15 ساعت پس از آن باید قادر به گذشته بیشتر از روز است. شارژ مجدد به 4 ساعت طول می کشد. صوتی عرضه شده است توسط دو دو مخالفت رانندگان دو فعال و دو مجهول رانندگان است. با توجه به Diggit این کمک می کند تا به ارائه "ترد یادداشت ها و باس عمیق". بلوتوث نسخه 5.0 و وجود یک چراغ نور ساخته شده را به سخنران پس از آن ارائه می کنند برخی از محیط روشنایی در حالی که شما گوش دادن به موسیقی در شب.

این Diggit 55 در دسترس است برای خرید در حال حاضر برای £49.99 از خرده فروشان مانند آمازون ، eBay و اکثر فروشندگان خیابان بالا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن