آلمان نیاز به تمام ایستگاه های گاز نیز ارائه وسیله نقلیه الکتریکی شارژ قابلیت

محدوده اضطراب است که هنوز هم چیزی است که مردم در برخورد با وقتی که می آید به اتومبیل های برقی. اما در طول سال,

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399
محدوده اضطراب است که هنوز هم چیزی است که مردم در برخورد با وقتی که می آید به اتومبیل های برقی. اما در طول سال, اتومبیل های برقی تا حد زیادی بهبود یافته در شرایط یا محدوده اما مسئله این است که EV ایستگاه های شارژ هنوز کاملا نیست که همه جا در مقایسه با ایستگاه های گاز اما در آلمان است که می تواند تغییر کند.
تبلیغات

دلیل این است که در آلمان کشور ساخته شده است آن را یک الزام قانونی است که در آن تمام ایستگاه های گاز نیاز به نصب EV شارژ ایستگاه. این بدان معنی است که در صورت ماشین شما باتری در حال اجرا است کم, شما قادر خواهید بود به پاپ بر روی بیش از به یک ایستگاه گاز و شارژ وسیله نقلیه خود را.

صحبت کردن با ایسنا دیگو Biasi رئیس هیئت مدیره و از بنیانگذاران بلوط دارایی های واقعی گفت: "ما می دانیم که 97 درصد از دلیل که چرا آنها نمی خرید اتومبیل های الکتریکی است که محدوده اضطراب. آلمان حرکت می کند یک راه را امتحان کنید و حل این محدوده اضطراب پس از آن بدان معنی است که شما می دانید یک پمپ بنزین همیشه باز است."

البته شارژ EV طول می کشد در مقایسه با سوخت گیری یک خودرو, اما ما فرض داشتن EV ایستگاه های نصب شده در هر ایستگاه گاز را EV صاحبان خودرو گزینه های بیشتر. قبل از این ابتکار جدید آلمان آنگلا مرکل تا به حال در واقع مجموعه ای از یک هدف به یک میلیون EV ایستگاه های شارژ آشغال در سراسر کشور تا سال 2030 به طوری که این بدون شک کمک به این کشور در حرکت به سوی این هدف است.

در زمینه سبز >حمل و نقل. جزئیات بیشتر در مورد برق اتومبیل. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن