پارسه هنوز هم صرف مقادیر رکورد با وجود اقتصاد فقیر

اقتصاد جهان انجام نمی دهد بیش از حد گرم در حال حاضر. دلایل بسیاری برای این کار وجود دارد، اگر چه همه گیر کردن

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399
اقتصاد جهان انجام نمی دهد بیش از حد گرم در حال حاضر. دلایل بسیاری برای این کار وجود دارد، اگر چه همه گیر کردن ویروس تاج و عروق قطعا کمک کرده است به عنوان بسیاری از کسب و کار مجبور به بستن یا به طور موقت یا به طور دائم، در نتیجه قرار دادن بسیاری از مردم از کار. مردم هم حاضر به صرف تجملات دیگر، یا آنها؟
تبلیغات

با توجه به مطالعه انجام شده توسط NPD، به نظر می رسد که بیش از در آمریکا، پارسه در واقع صرف مقدار رکورد پول در بازی بیش از هر زمان دیگر. بر اساس درآمد در طول سه ماهه دوم سال 2020، مطالعه نشان داد که پارسه 11.6 میلیارد دلار هزینه، که افزایش 30٪ در طول مدت مشابه در سال 2019 است، و همچنین نشان دهنده افزایش 7٪ از سه ماهه اول که در آن پارسه 10.9 میلیارد دلار هزینه.

به گفته مات پیسکاتلا، تحلیلگر صنعت بازی در گروه ان پی دی، «در طول همه گیر شدن، بسیاری به بازی های ویدئویی روی آورد نه تنها برای مشغول نگه داشتن آنها، بلکه برای در تماس ماندن با خانواده و دوستان. این منجر به شتاب از آنچه در حال حاضر به سمت افزایش تعامل بازی های ویدئویی پخش شده بود تاسیس شد. من هیچ نشانه ای از این کند شدن نمی بینم."

این پدیده در واقع به اندازه یک شگفتی نمی رسه. شرکت هایی مانند اپل نیز به نظر می رسید که از همه گیر بهره مند شده اند، جایی که گفته می شود این شرکت به اندازه ۳۲.۸ میلیارد دلار در نیمه اول سال ۲۰۲۰ درآمد داشته است.

در زمینه انجمن >عمومی. برای اطلاعات بیشتر در مورد نظرسنجی. منبع: npd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن