بازی از نسل RND 1: God of War, Dishonored 2 عذاب و سرپرستی در صورت خاموش

با PS5 و Xbox سری X پیش بینی 'تعطیلات سال 2020' تاریخ انتشار سریع نزدیک شدن به خورشید است و تنظیم این نسل از ک

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

با PS5 و Xbox سری X پیش بینی 'تعطیلات سال 2020' تاریخ انتشار سریع نزدیک شدن به خورشید است و تنظیم این نسل از کنسول ها.

و پسر چه نسل آن بوده است! با وجود داشتن لکنت شروع – کمتر ما می گویند در مورد Killzone Shadow Fall و Ryse: Son of Rome, بهتر از PS4, ایکس باکس و نینتندو سوئیچ ما به ارمغان آورده اند برخی از واقعا شگفت انگیز بازی بیش از دهه گذشته.

این که در بازه زمانی فوق العاده از ری بوت کلاسیک فرانچایز مانند خدای جنگ جدید IPs است که از آنجا رشد کرده است برای تبدیل شدن به سیستم عامل خود را درست مانند سرپرستی.

اما است که این بازی ساخته شده است که این نسل ؟ این یک سوال است که کاملا باعث بسیاری از تنش در این بررسی مورد اعتماد بیش از چند هفته گذشته با هر ویرایشگر و نویسنده نیاز خود را که در آن بازی بیشتر شایسته این عنوان است.

یادداشت سردبیر: با عرض پوزش Ryan, بدون توجه به آنچه به شما می گویند آن را عبور از حیوانات.

پس از بیشتر آبی مواجه استدلال و NERF دوئل از ما مراقبت به اعتراف به داشتن این تیم در بررسی مورد اعتماد است و تصمیم گرفت از آن زمان برای پایان دادن به جنگ و اجازه دهید شما – بله شما – عزیز ما خوانندگان تصمیم بگیرید که کدام عنوان است که بیشتر شایسته ستایش: بازی های این نسل است.

در طول چند هفته آینده ما خواهید بود در حال اجرا یک نبرد رویال مبارزات انتخاباتی که در آن 32 بازی خواهد سر به سر بیش از پنج دور در یک رای عمومی. نهایی ورود سمت چپ ایستاده خواهد شد و سپس کسب عنوان بهترین بازی نسل.

مرتبط: بهترین بازی PS4

رای گیری تنظیم شده است به زندگی در ژوئن 22nd, زمانی که ما راه اندازی گروه ما یک نظرسنجی. در آن شما را مجبور به انتخاب بین خدا از جنگ Dishonored 2 عذاب و سرپرستی با دو بازی و سپس پیشبرد به دور بعد رای گیری.

گروه B را نیز لگد کردن در اولین روز از رای گیری های میدانی عناوین مانند سوپر ماریو اودیسه مرگ تابنده Assassin's Creed اودیسه و Persona 5 – دوباره تنها دو می تواند پیشرفت. دو گروه پس از آن خواهد شد ارسال شده در روزانه تا زمانی که ما فقط 16 بازی باقی مانده آماده به مبارزه با آن را در دور حذفی.

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

مطمئن شوید که برای دریافت رای خود را در زیر ما Facebook و توییتر صفحات که در آن ما می شود ارسال این نظر سنجی با استفاده از #GOTG برچسب.

اگر شما می خواهید به نگه داشتن چوب خط حساب کردن در حال اجرا از هر دور است و نتایج آن رای بعدی این است که مطمئن شوید که به نشانه این صفحه. ما در به روز رسانی آن را با تمام آخرین نتایج و آینده پای صندوقهای رای است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن