کهکشان Z برابر 2 نشت نشان می دهد سامسونگ ثابت ترین چیزها, اما نه همه چیز

سامسونگ اولین نگاه ما را در کهکشان Z برابر 2 در طول رویداد بسته بندی نشده این هفته، ارائه نشانه جامد بسیاری از

توسط POSHTIBANNEWS در 18 مرداد 1399

سامسونگ اولین نگاه ما را در کهکشان Z برابر 2 در طول رویداد بسته بندی نشده این هفته، ارائه نشانه جامد بسیاری از kinks از نسل اول اتو شده اند.

نمایش بیرون بسیار بزرگتر از گلکسی فولد اصلی با گودی های بسیار باریک تر است، و صادقانه باشد که کار سختی نبود. همچنین لولا به نظر می رسد کمی سرزنش تر و ظریف تر از قبل باشد، با سامسونگ ادعا می کند که این فرایند مهندسی را تصفیه کرده است.

با این حال ، یک فیلم دست در دست به بیرون درز نشان می دهد که چین بسیار آشکار پایین وسط تلفن است ساخت بازگشت ناخوشایند در کهکشان Z برابر 2 ، که قرار است در سال آینده منتشر می شود.

خلاصه ویدیو دست از نشت کننده برجسته بن گاسکین (از طریق Android Authority) می آید، اگرچه صحت گوشی در ویدیو تأیید نشده است. ممکنه که این یه مدل نمونه اولیه باشه پس ما عجله ای برای قضاوت نداریم

مرتبط با : سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 20 بررسی : دست در

اگر این معامله واقعی است، آن را به سوال که آیا شرکت قادر خواهد بود برای حل این دمدمی طراحی ناخوشایند، و یا این که آیا این فقط ماهیت جانور زمانی که آن را به تلفن های تاشو سامسونگ می آید حرکت به جلو می آید. شما می توانید برای خودتان قضاوت در ویدیو زیر:

سامسونگ از گلکسی زد فولد ۲ در روز چهارشنبه با اطلاعات بیشتر در ماه آینده رونمایی کرد. شرکت هنوز اطلاعات مشخصات، چیپ ست و دوربین را سرو نکرده است، بنابراین ما هیجان زده ایم که ببینیم سامسونگ چگونه دستگاه را از راه های دیگر بهبود داده است.

سامسونگ گفته است که این لولا را دوباره کار کرده است تا اجازه دهد گوشی به جای خود بشینه، به همین صورت به گلکسی زد فلیپ، در حالی که گوشی هم دارای یک هویه برنزی میستیک دوست داشتنی شبیه به گلکسی نوت ۲۰ و گالکسی واچ ۳ است. قیمت نقطه نیز چیزی برای تماشای. امید است که این شرکت اولین دستگاه نسل دوم را با یک نقطه قیمت توافق یتر آغاز کند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن