کهکشان S20, S20 Plus و S20 فوق العاده – بهترین ارزش معاملات قرارداد برای S20 خانواده

بهترین Galaxy S20, S20 Plus و S20 فوق العاده معاملات: سامسونگ S20 سری است که در اینجا و ما گردآوری بهترین معام

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

بهترین Galaxy S20, S20 Plus و S20 فوق العاده معاملات: سامسونگ S20 سری است که در اینجا و ما گردآوری بهترین معاملات در سراسر هر سه از دستگاه های گل سرسبد.

سامسونگ S20 سری های Galaxy S20, S20 Plus و S20 Ultra رونمایی شد در ماه فوریه. از آن پس ما دیده ایم, Huawei, وان پلاس و حتی اپل پرتاب کارت به حلقه با دو سابق مارک های چینی راه اندازی آن شاخص ارائه شده برای سال. در حال حاضر که شما را دیده ام رقابت هر چند تا به حال یک بیت از زمان به فکر می کنم آن را به احتمال زیاد شما در حل و فصل که در آن شما در حال رفتن به بهترین جایگاه خود را سخت به دست آورده پول نقد این گوشی چرخه که آیا شما در حال نگه داشتن همه چیز مقرون به صرفه با کمی بیشتر را S20 رفتن به طور کامل از ویژگی های بسته بندی شده با S20 فوق العاده و یا نشستن در جایی در وسط با S20 Plus.

هر کدام Samsung Galaxy S20 مدل برای شما انجام داده ایم legwork برای پیدا کردن بهترین سیم کارت رایگان و قرارداد ارائه می دهد در حال حاضر در دسترس برای شما. البته در بالا از آن ما سعی کرده ایم به در نظر گرفتن آنچه که شما ممکن است بخواهید از تعرفه خود با مجموعه ای از داده های بزرگ دوز قرارداد به از را انتخاب کنید به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که تعرفه های ارزان تر پایان این طیف با کاهش کمک هزینه داده. با نامحدود دقیقه و متون استاندارد در سراسر اکثر گوشی قراردادهای این روزها ما اعتماد به نفس شما پیدا Samsung Galaxy S20 قرارداد معامله را برای شما در زیر.

همه قیمت ها شد و درست در زمان انتشار هستند اما موضوع را تغییر دهید.

بهترین Galaxy S20 معاملات

وقتی که می آید به گرفتن بیشتر داده ها برای بهترین ارزش برای پول شما واقعا نمی توانید به اشتباه با سه 100GB قصد دارد به همین دلیل است که ویژگی های آن به شدت در ما بهترین تلفن همراه معامله قرار دادن یو پی اس. وقتی که می آید به Samsung Galaxy S20 آن هیچ تفاوتی با Buymobiles.net برنده شدن با 100GB سه طرح فقط برای £46 یک ماه و بدون هزینه در صف مقابل.

اگر شما پس از 5G مجهز نوع از کهکشان S20 شما دنبال آن هستید در نیاز به چلپ چلوپ کردن کمی بیشتر با گوشی خود شاهد یک افزایش در قیمت 100 پوند. خود را به نگه داشتن نرخ ماهانه پایین هر چند شما همیشه می توانید انتخاب کردن برای یک کاهش داده و تعرفه. ارائه 30GB در این EE Samsung Galaxy S20 5G قرارداد معامله شما پرداخت فقط £49 یک ماه و £89 چشمگیر, تراش £10 زمانی که با استفاده از کد تخفیف TRUSTED10. در کنار هنوز هم نسبتا آبدار دوز از داده های خام نیز ارائه می دهد قدرت پردازش مانند شش ماه از اپل و موسیقی MTV بازی به صورت رایگان و همچنین سه ماه رایگان از BT Sport.

مرتبط با: Samsung Galaxy S20 vs Galaxy S10

بهترین Galaxy S20 Plus معاملات

سامسونگ در نظر 'Plus' برچسب, معمولا نشان دهنده این است که بزرگترین گوشی از خانواده است. اما در این سال S20 Plus نشسته کف دست زدن در وسط با یک سوم بیشتر علاوه بر گل سرسبد خانواده ارائه حتی گسترده تر تجربه S20 سری. که S20 فوق العاده. البته S20 Plus نشسته هنوز هم بزرگتر از S20 با stonking 6.7 اینچ صفحه نمایش. این صفحه نمایش بزرگ کادمیم برای bingeing بنابراین شما قطعا نیاز به یک برنامه ریزی برای پوشش تمام پایگاه جریان. قابل اعتماد 100GB سه طرح از طریق می آید دوباره تنظیمات شما را £56 یک ماه با هزینه های چشمگیر. این کار بسیار بهتر از آن است.

ترجیح می دهم و اطمینان از نظر سیگنال? EE ممکن است بهتر از فریاد و بیشتر آشنا برای بسیاری از مردم ارائه هنوز هم بیش از حد نخ نما 60GB تعرفه برای £54 ماه است. به شما خواهد شد با ضربه های چشمگیر هزینه £150. اما یک بار دیگر شما می توانید با استفاده از منحصر به فرد ما کد تخفیف به تلفن همراه.co.انگلستان با TRUSTED10 کاهش پرداخت اولیه به £140.

مرتبط با: Samsung Galaxy S20 در مقابل S20 Plus

بهترین Galaxy S20 فوق العاده معاملات

Fonehouse گرفته چرخ در بهترین ارزش برای پول می آید به سه 100GB برنامه داده و در آینده به یک کمی گسترده تر £68 یک ماه و نه مقرون به صرفه تلفن همراه £66. وجود دارد هیچ هزینه در صف مقابل در دید اینجا نسبت به دومی £19.99 ساخت این مراتب بیشتر مقرون به صرفه برای کسانی که نمی خواهید به پرداخت هر چیزی را فورا.

اگر شما به طور مداوم بر روی تلفن خود را و ترس حتی که 100GB ممکن است به اندازه کافی Vodafone نامحدود برنامه های فوق العاده ارائه سریعترین موجود سرعت دانلود در نسل پنجم تلفن همراه اتصال – که فانتزی بحث برای 5G. وقتی که می آید به S20 فوق العاده آسمان واقعا احساس می کند مانند محدود کردن پس چرا باید یک تعرفه به بازی ؟ به خصوص در حال حاضر در صف مقابل هزینه کاهش یافته است به هیچ چیز. سریع عمل می کنند و دست خود را بر روی یکی از پیشرفته ترین شاخص در بازار است.

مرتبط با: Samsung Galaxy S20 فوق العاده در مقابل آی فون 11 Pro


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن