آینده اپل مداد می تواند شبیه سازی احساس نوشتن بر روی کاغذ

واقعا وجود دارد هیچ چیز نیست که در مورد اپل مداد. خوب شاید این نوع از گران اما اگر شما کسی است که باعث ایجاد ب

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399
واقعا وجود دارد هیچ چیز نیست که در مورد اپل مداد. خوب شاید این نوع از گران اما اگر شما کسی است که باعث ایجاد بسیاری از هنر های دیجیتال با زمان تاخیر کم از اپل مداد و کف رد امکانات بسیار عالی اما به عنوان مورد با بسیاری styluses آن نیست کاملا مشابه نسبت به قرار دادن قلم (یا مداد) به کاغذ واقعی.
تبلیغات

اما به نظر می رسد اپل به کاوش در ایده شاید شبیه سازی احساس نوشتن بر روی کاغذ. با توجه به دنیای اپل امروز آنها را کشف کرده اند حق ثبت اختراع برای اپل مداد که در آن نشان می دهد که اپل به دنبال یک پتانسیل آینده اپل مداد است که می تواند با بازخورد است که اجازه می دهد تا کاربران را به احساس مانند آنها در حال نوشتن بر روی یک سطح بافت دار مانند که از یک تکه کاغذ است.

با توجه به ثبت اختراع این توضیحات "بازخورد لمسی را می توان مورد استفاده برای ارائه بافت احساس برای شبیه سازی نقاشی بر روی یک سطح بافت با قلم. مانند همان نکته است که استفاده می شود به ارائه ورودی می توانید دریافت بازخورد لمسی در طول استفاده از. کاربر می تواند همچنان به استفاده از این نکته برای ورودی حتی به عنوان بازخورد لمسی نیز اعمال می شود به این نکته."

در حال حاضر, وجود دارد, محافظ صفحه نمایش برای iPad طراحی شده اند که برای شبیه سازی از کاغذ. این موضوع با این محافظ صفحه نمایش است که مات است که تاثیر می گذارد رنگ صفحه نمایش. نیز وجود دارد برخی که مطرح کرده اند برخی از نگرانی هایی است که یک سطح خشن می تواند پوشیدن نوک قلم از اپل مداد سریع تر است.

متاسفانه با توجه به این که این ثبت اختراع وجود دارد هیچ گفتن اگر اپل قصد دارد در واقع آن را به یک واقعیت بنابراین نمی کنید امید خود را فقط رتبهدهی نشده است.

در زمینه اپل >تبادل نظر >قرص. بیشتر بخوانید درباره اپل مداد, iPad, iPad Pro و ثبت اختراع. منبع: appleworld.امروز

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن