آینده اپل مداد می تواند عمل به عنوان یک زندگی واقعی انتخاب رنگ

اگر شما خود اپل مداد و استفاده از آن همراه با برنامه های مانند تولید مثل, شما احتمالا می دانید که شما می توانی

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

اگر شما خود اپل مداد و استفاده از آن همراه با برنامه های مانند تولید مثل, شما احتمالا می دانید که شما می توانید با استفاده از اپل مداد به عنوان یک جمع کننده رنگ که در آن شما می توانید انتخاب رنگ در تصاویر را در نرم افزار و تکثیر گفت رنگ. اما اگر شما می خواهید یک رنگ که در دسترس بود در این برنامه و یا اگر شما نمی توانید به نظر می رسد به تکرار خاص که سایه ؟

تبلیغات

شما می توانید البته صرف برخی از زمان در تلاش برای پیدا کردن سایه حق اما با توجه به ثبت اختراع توسط شرکت اپل به نظر می رسد که شرکت کاوش ایده شاید اجازه می دهد آینده اپل مداد به عنوان یک زندگی واقعی جمع کننده رنگ. بنابراین برای مثال اگر شما در تلاش بودند به رسم پرتره از کسی و شما می خواستم به پوست تن درست و یا اگر شما در حال تلاش برای رسم درخت و می خواستم که خاص, سایه, سبز, شما اساسا می تواند نقطه خود اپل مداد در شخص و یا شی به تکرار رنگ.

با توجه به ثبت اختراع آن را نشان می دهد که این را می توان از جمله سخت افزار به اپل مداد که منتشر می کنند می تواند سیگنال های الکترومغناطیسی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای گرفتن رنگ و تکرار آن را در درون برنامه. متاسفانه با توجه به این واقعیت است که این ثبت اختراع وجود دارد هیچ راهی برای گفتن اگر اپل قصد دارد در ساخت این یک واقعیت است.

با این حال اپل در حال کار بر روی راه های بهبود اپل مداد آن را به یک ابزار ارزشمند برای هنرمندان و سازندگان بنابراین ما لزوما نمی شود شگفت زده اگر چنین ویژگی بودند به واقع بود ساخته شده است.

در زمینه اپل >قرص. بیشتر بخوانید درباره اپل مداد اپل و ثبت اختراع. منبع: appleworld.امروز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب