Fujifilm وب کم نرم افزار برای Mac خواهد بود با انتشار این جولای

ماه گذشته Fujifilm اعلام کرده است که آنها خواهد بود با انتشار Fujifilm X, وب کم, نرم افزار برای کامپیوتر. در ص

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

ماه گذشته Fujifilm اعلام کرده است که آنها خواهد بود با انتشار Fujifilm X, وب کم, نرم افزار برای کامپیوتر. در صورتی که شما از دست رفته این اطلاعیه در واقع این یک نرم افزار است که تبدیل Fujifilm دوربین های دیجیتال به وب کم تقریبا به عنوان یک پلاگین و بازی روش و خبر خوب این است که از آن خواهد شد در آینده برای رایانه های مکینتاش در ماه آینده.

تبلیغات

زمانی که این شرکت در ابتدا اعلام کرد این نسخه از نرم افزار, آن را تنها در دسترس برای رایانه های شخصی اما با این به روز رسانی Fujifilm تایید کرده است که توسعه نسخه macOS در حال توسعه است و انتظار می رود منتشر شده در اطراف اواسط ماه جولای (خاص ذکر است از تاریخ, اما ما خواهید بود به نگه داشتن چشم خود را پوست کنده).

این خبر خوبی برای کاربران مک و همچنین فوجی فیلم کاربرانی که در حال یادگیری در مورد این برای اولین بار است. قبل از این ممکن بود به نوبه خود یک دوربین دیجیتال به وب کم. اما در بیشتر قسمت ها این بود که تا حدودی فرایند پیچیده است که شامل استفاده از لوازم جانبی اضافی و نرم افزار شخص ثالث.

اما با انتشار رسمی نرم افزار شما می توانید اساسا موجود در دوربین های دیجیتال خود را آتش نرم افزار و شما خوب به آن بروید. فوجی فیلم است که البته نه تنها شرکت برای انجام این کار به عنوان کانن قبلا راه اندازی یک وب کم های مشابه نرم افزار برای خود صف از دوربین.

در زمینه اپل >کامپیوتر >عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال فوجی فیلم و Macos. منبع: fujifilm-x



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن