فورتنیت فصل 2 : فصل 4 تبدیل سلطنتی نبرد را به غول مارول متقاطع

فورتنیت فصل 2 : فصل 4 در حال حاضر در دسترس است ، و بسیار شبیه به شایعات نشان می دهد ، تبدیل سلطنتی نبرد را به

توسط POSHTIBANNEWS در 7 شهریور 1399

فورتنیت فصل 2 : فصل 4 در حال حاضر در دسترس است ، و بسیار شبیه به شایعات نشان می دهد ، تبدیل سلطنتی نبرد را به متقاطع گسترده با جهان مارول.

به روز رسانی فصلی جدید که با نام جنگ نکسوس شناخته می شود، تعدادی از تغییرات عظیم بازی از جمله ورود ابرقهرمانانی مانند مرد آهنی، ثور، ولورین و گروت را معرفی می کند. تو با قهرمان ها هم تيم ميشي تا با تهديد آپوکالپيتيک گالکتوس مبارزه کني که حضورش الان روي تمام دنيا بافندگی داره

همه این قهرمانان در سراسر پاس نبرد حق بیمه قابل باز کردن هستند. هنگامی که به دست آورده, شما قادر خواهید بود برای سوار شدن در quests منحصر به فرد و چالش برای کشف فرم واقعی خود را در قالب پوست زیبایی زرق و برق دار. همه آنها عالی به نظر می رند، و من دوست دارم که آنها طرح های ورزشی منحصر به فرد به جهان فورتنیت هستند.

این یک راه بسیار قانع کننده برای تشویق بازیکنان به پیشرفت فراتر از مرزهای معمول است، و امیدوارم روایت پیشرفت خواهد کرد برای توضیح دقیقا به همین دلیل بسیاری از قهرمانان نمادین شده اند به جهان Fortnite حمل و نقل - فراتر از یک تبلیغات غول پیکر است.

مرتبط: بهترین نبرد رویال بازی

پایه خود را از عملیات در حال حاضر در Helicarrier واقع شده است, است که با شخصیت های نمادین مارول پر شده است و همچنین یک داستان در حال انجام با تمرکز بر ثور در هفته ها و ماه های آینده خانه. فورتنیت به طرز شگفت آوری با عناصر روایی خود خوب است، به ویژه هنگامی که تلاش می کند تا بازیکن را به طور فعال در هر به روز رسانی جدید درگیر کند.

حماسه بازی ها و Fortnite شده اند را از طریق یک زمان tumultous از آن به تازگی، با شرکت مادر در حال حاضر در طرح دعوی در دادگاه گرم با گوگل و اپل درگیر است. در زمان نوشتن، فورتنیت برای دانلود در iOS یا اندروید در دسترس نیست و این پلتفرم ها این به روز رسانی جدید را برای آینده ای قابل پیش بینی دریافت ن خواهند کرد.

این جذاب خواهد بود برای دیدن چگونه این درگیری آشکار در هفته ها و ماه های آینده, به خصوص از بازیکنان iOS و آندروید از دست رفته در به روز رسانی بزرگ جدید با این فصل جدید. بررسی های مورد اعتماد مطمئن خواهد شد که شما را در تمام تحولات در فورتنیت و اطراف به روز شده نگه دارید.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن