Fitbit بالعکس 3: شایعات, تاریخ انتشار و آنچه ما می خواهیم برای دیدن

حالا که ما یک راه عادلانه به چرخه Fitbit بالعکس 2, وقت آن است برای شروع به دنبال به جلو به دیدن آنچه که به زود

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

حالا که ما یک راه عادلانه به چرخه Fitbit بالعکس 2, وقت آن است برای شروع به دنبال به جلو به دیدن آنچه که به زودی به گوگل متعلق به شرکت خواهد بود و برنامه ریزی های آینده Fitbit بالعکس 3 ردیاب تناسب اندام.

پس بدون زرق و برق در پاسخ به Fitbit, یونی, Fitbit به نظر می رسد حد عالی رساندن تلاش خود را در گرفتن اواسط محدوده پوشیدنی بازار با بالعکس محدوده. سال گذشته Fitbit بالعکس 2 اضافه شده برخی از ویژگی های کلیدی مانند الکسا دستیار هوشمند و بسیار پر جنب و جوش تر صفحه نمایش AMOLED.

به عنوان ورزشگاه ماندن بسته در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس, بهداشت و تناسب اندام ردیابی گرفته شده در بیشتر اهمیت در سال 2020 و Fitbit بالعکس 3 است که فرصت منحصر به فرد بودن یکی از اولین و مهمترین wearables از سال به طور بالقوه تهیه کردن به صنعت پررونق در منزل تناسب اندام.

مرتبط: بهترین ساعت هوشمند

با که در ذهن ما جمع آوری تمام اطلاعات در حال حاضر در دسترس در مورد Fitbit بالعکس 3 و همچنین برخی از پیشنهادات خود را برای ویژگی های ما می خواهم برای دیدن در این سال بالعکس ارتقا دهید.

Fitbit بالعکس 3 – تاریخ انتشار

در حالی که هیچ تاریخ انتشار رسمی و در عین حال می توان گمان است که بر اساس قبلی Fitbit بالعکس smartwatches Fitbit بالعکس 3 است که به احتمال زیاد برای راه اندازی در سپتامبر سال 2020 است.

پس از همه, Fitbit بالعکس 2 اعلام شد در طول سال گذشته در رویداد IFA در برلین و سپس راه اندازی شد و در مدت کوتاهی پس از آن.

Fitbit بالعکس 3 – قیمت

تا به امروز تمام Fitbit بالعکس دستگاه retailed در £199 و آن را بعید است که Fitbit بالعکس 3 خواهد بود هر گونه متفاوت است. به منظور تسلط اواسط محدوده بازار نگه داشتن که زیر 200 پوند قیمت خواهد بود کاملا ضروری برای Fitbit. هر چیزی که در بالا و مصرف کنندگان را جلب بیشتری در مقایسه با همین قیمت می پوشند سیستم عامل ساعت های هوشمند آنهایی که تمایل به آمده با بسیاری ویژگی های هوشمند از یک نمونه Fitbit پوشیدنی.

مرتبط: بهترین ردیاب تناسب اندام

Fitbit بالعکس 3 – ویژگی های جدید

بسیار مانند Fitbit بالعکس 3, تاریخ انتشار و قیمت وجود دارد بسیار کمی برای رفتن از نظر ویژگی های جدید اما یک قطعه کوچک از اطلاعات کاهش یافته است حاکی از یک تغییر عمده در پردازنده هوشمند دستیار.

زمانی که trawling را از طریق APK یادداشت اخیر Fitbit بالعکس 2 به روز رسانی نرم افزار 9to5 گوگل یافت مراجع به گوگل دستیار. این نباید بیش از حد تعجب آور به عنوان گوگل خریداری از Fitbit است که در حال حاضر در جریان است, و آن را سخت به تصور کنید که گوگل مایل به نگه داشتن آمازون الکسا به عنوان پیش فرض دستیار هوشمند پردازنده بالعکس 2. موضوع به خریداری تصویب این تقریبا تضمین می کند که Fitbit بالعکس 3 راه اندازی خواهد شد با گوگل دستیار ساخته شده است در.

مرتبط: دیده بان اپل 6

Fitbit بالعکس 3 – لیست علاقه مندی های

برای تمام چیزهایی است که هنوز هم در سمت چپ به حدس و گمان شما می توانید مطمئن باشید که ما باید یک نظر برای آنچه که ما می خواهم برای دیدن در Fitbit بالعکس 3. در اینجا جدید Fitbit بالعکس 3 ویژگی های ما می خواهم برای ایجاد یک ظاهر:

  • ساخته شده در GPS – این است که تقریبا یک داده به عنوان Fitbit شارژ 4 دارای این ویژگی اما حذف آن از Fitbit بالعکس 2 احساس مانند یک نظارت به عنوان آن در حال حاضر تبدیل به امری عادی در بسیاری از پوشیدن سیستم عامل ساعت های هوشمند.
  • گسترده تر Fitbit پرداخت پشتیبانی – تا Fitbit می توانید برخی از رشته ها در سراسر جهان بانک پردازنده Fitbit پرداخت خواهد شد همیشه یک بیت از ورزشها. هنوز هم با گوگل به زودی در راس آن خواهد بود حتی بهتر است برای دیدن گوگل پرداخت جایگزین Fitbit پرداخت به طور کامل.
  • آفلاین Spotify در – این امر می تواند مانند یک پیروزی آسان برای Fitbit آن را به عنوان یکی از پوشیدن OS بزرگترین کاستی – عدم توانایی برای دانلود لیست پخش Spotify در به طور مستقیم به سازمان دیده بان خود را. Fitbit را پشتیبانی می کند Deezer آفلاین, اما از دیدن این ویژگی باز کردن برای Spotify کاربران می تواند یک بازی را تغییر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن