Fitbit بالعکس 2 افت قیمت: دریافت 40 £کردن الکسا-فعال تناسب اندام تماشای

شما هم اکنون می توانید انتخاب کنید تا Fitbit بالعکس 2 فقط برای £159 در این Currys PC World معامله از طریق eBay

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

شما هم اکنون می توانید انتخاب کنید تا Fitbit بالعکس 2 فقط برای £159 در این Currys PC World معامله از طریق eBay.

برای کسانی که به دام افتاده به iOS اکوسیستم Fitbit بالعکس smartwatch 2 است که قطعا یک مدعی برای یک ساعت هوشمند همه کاره برای گوشی های آندروید.

در حال حاضر در قیمت با 20 درصد کاهش قیمت از آن RRP £199 برای فقط £159 آن را حتی بیشتر وسوسه انگیز به گرفتن دست خود را در 3.5 از 5 ستاره امتیاز Fitbit بالعکس 2 smartwatch.

به عنوان یکی از Fitbit را به طور کامل گوشت از smartwatches Fitbit بالعکس 2 همراه با سادگی به اندازه مربع تماشای چهره با لبه های منحنی ارائه یک صفحه نمایش OLED است که احساس می کند بیش از حد حق بیمه به صورت کاملا محدوده قیمت مقرون به صرفه آن نشسته است. به عنوان شما می خواهم انتظار OLED صفحه نمایش لمسی ارائه می دهد با رنگ های زنده است که واقعا ایستادگی کردن و ما آن را به باقی می ماند روشن و قابل مشاهده است حتی در نور مستقیم خورشید. بهتر است هنوز هم شما سود از همیشه بر روی صفحه نمایش شما اجازه می دهد برای بررسی زمان و آمار در هر نقطه.

وقتی که می آید به ویژگی های یکی از standouts برای Fitbit بالعکس 2 است که صدای کمک آمازون الکسا در حال حاضر ساخته شده است قادر به احضار او با یک فشار طولانی بر روی خود را پخش. شما سپس می توانید درخواست خود را به مجموعه یادآوری بررسی آب و هوا قبل از اجرا و درخواست تعدادی از سوالات با پاسخ ظاهر می شود در روی صفحه نمایش خود را.

Fitbit بالعکس 2 نیز به شما می دهد Spotify پشتیبانی اجازه می دهد شما را به کنترل موسیقی شما گوش دادن به از طریق مچ دست خود را فوق العاده برای گرفتن صحیح ضربه به فشار شما را از طریق خود اجرا کنید.

به عنوان مورد با بسیاری از Fitbit را wearables های Fitbit بالعکس 2 همچنین شامل ردیابی تناسب اندام ملزومات مانند یک 24/7 مانیتور ضربان قلب و آب-مقاومت در برابر تا 50 متر عمق خواب-ردیابی و چشمگیر عمر باتری تا شش روز.

شایان ذکر Fitbit بالعکس 2 آیا سقوط کوتاه از ساخته شده است در GPS که بدان معنی است که اگر شما برنامه ای در حال رفتن به اجرا شما باید برای گرفتن افسار خود را با تلفن هوشمند شما را برای ردیابی از راه دور و مسیر خود را.

هنوز ما به این نتیجه رسید ما 3.5 از 5 ستاره را نقد کنید: "Fitbit بالعکس 2 یک جامد ساعت هوشمند-بیا-ردیاب تناسب اندام است که ملاقات بیشتر گاه به گاه و یا تازه وارد ورزشگاه را برانگیخت' نیاز دارد."

در حال حاضر با £40 lobbed کردن آن معمول قیمت خرید Fitbit بالعکس 2 فقط برای £159.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن