FIFA 21 برخی از جشن های هدف را تبر خواهد کرد تا به افزایش صلح

کمک کندورزش EA تلاش برای آوردن کمی صلح و هماهنگی به جنگ های شدید آنلاین با از بین بردن برخی از خشم ناشی از جشن

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399
کمک کند

ورزش EA تلاش برای آوردن کمی صلح و هماهنگی به جنگ های شدید آنلاین با از بین بردن برخی از خشم ناشی از جشن هدف از آینده فیفا 21 انتشار.

شرکت می گوید امیدوار است برای جلوگیری از سمیت در مسابقات آنلاین به طوری که بدنام "شوش" جشن، که در آن بازیکن نمره دور نگه داشتن انگشت به لب خود را.

به عنوان یوروگمر در گزارش خود اشاره می کند، این جشن که با نگه داشتن چوب آنالوگ راست به سمت راست یا چپ انجام می شود، می تواند برای اتلاف وقت استفاده شود، آن را به عنوان اتفاق می افتد زمانی که بازیکن در حال حرکت در اطراف زمین.

هنگامی که پس از تصویب یکی از برنده لحظه گذشته، جشن می افزاید: توهین به آسیب و ما اغلب نفرین در خانواده از بازی در سوال قرار داده است.

یکی دیگر از جشن های به nixed، به گفته یوروبازی، شامل Dele Alli "A-OK" یا "چالش" جشن که به هر حال محبوب نیست. ما می توانیم تصور رونالدو "آرام" نیز از فیفا 21 در این منطق غایب خواهد بود، با توجه به EA می گوید آن را نیز در برنامه ریزی در ایجاد تغییرات بیشتر در این "در این زمینه."

سام ریورا تهیه کننده بازی های سربی در یک توجیه اخیر گفت: "ما توسط جامعه گفته شد که رفتار های سمی در بازی وجود دارد و ما می خواستیم مطمئن شویم که ما آنها را حذف. بنابراین ما حذف برخی از جشن که مردم فکر می کردند بهترین ایده برای داشتن در بازی نیست.

جریان کوتاه تر است، که سعی کنید بیشتر وقت ها به جای انتظار بازی کردن را حفظ کنید. همه با هم قصد فقط برای نگه داشتن شما بازی به جای انجام چیزهای دیگر که ممکن است لازم نیست در بازی وجود دارد."

گزارش معکوس نقل قول های اضافی از ریورا با این عنوان دارد که تغییرات دیگر به سرعت بخشیدن به جریان تجربه آنلاین کمک خواهد کرد.

او اضافه کرد: "آنچه واقعا مهم است این است که ما زمان که شما باید برای جشن گرفتن کاهش می یابد، ریورا می گوید. " ما 'پیاده روی بازگشت' را حذف; پس بعد از اینکه گل زدی، then جشنی برگزار then شد، بعد دوباره پخش شد، بعد دیدی که بازیکن به نقطه ی ضربه زدن برمی گرده.»

در جای دیگر ریورا نیز نشان داد که عنوان امسال شامل VAR نخواهد شد، که همه ما به طور انبوه، انبوه سپاسگزار.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن