FIFA 21 پوشش ستاره های نوک جلوتر از رسمی نشان تریلر راه اندازی

زندگی واقعی در لیگ برتر ممکن است به پایان آمدن این آخر هفته اما FIFA 21 فصل است که فقط در مورد برای شروع. به ن

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

زندگی واقعی در لیگ برتر ممکن است به پایان آمدن این آخر هفته اما FIFA 21 فصل است که فقط در مورد برای شروع.

به نظر می رسد در این سال قسط از EA Sports برتر خواهد شد این شنبه 23 ژوئیه با رسمی نشان تریلر. که با توجه به رسمی EA Sports FIFA صفحه یوتیوب که در حال حاضر دارای یک حفره یا سوراخ. تریلر هوا خواهد شد در 4ساعت زمان انگلستان.

اما نگاهی دقیق تر داده های متا برای این ویدئو می تواند به ما تذکر می دهد در پتانسیل پوشش ستاره برای این سال قسط از فوتبال کلاسیک سیم. کاربر توییتر @ChrissyG_x کشف چندین برجسته نام در این ویدئو برچسب شده است.

آنها Kylian Mbappe از پاریس سنت ژرمن و لیورپول را ترنت الکساندر آرنولد نمایندگی لیگ برتر Erling Braut Håland که نقش دورتموند در آلمان و João فلیکس که نقش در اسپانیا اتلتیکو مادرید.

آن دسته را از آنجا حذف شده است اما screenshotted توسط کاربر قبل از EA می تواند از بین بردن و پاک کردن شواهد و مدارک.

EA شروع به استفاده از چندین پوشش ستاره ها برای این بازی ها در نسخه های مختلف در چند سال گذشته پس از سالها تسلط توسط امثال لئو مسی, کریستیانو رونالدو و وین رونی.

فیفا 20 برجسته بازیساز رئال مادرید لوکا مودریچ در نسخه استاندارد در حالی که لیورپول رکن اصلی ویرژیل Van Dijk شد بر روی جلد قهرمانان نسخه از این بازی. نسخه نهایی برجسته فرانسوی افسانه زین الدین زیدان.

پوشش ستاره ها تمایل به تولید انبوهی از تبلیغات برای این بازی اما طرفداران وفادار خواهد بود مشتاق به دیدن آنچه در FIFA 21 را به جدول به ارمغان بیاورد از نظر پیشرفت – به خصوص برای نسخه نسل بعدی این عنوان است. ما شاهد یک کمی از showreel فیلم از PS5 و Xbox One نسخه حدود یک ماه پیش اما این باید بسیار بیشتر ویترین برای حق رای دادن.

Electronic Arts در حال حاضر نشان داد FIFA 21 خواهد بود در آینده برای PS4, Xbox One و PC در ماه اکتبر 9, 2020. تاریخ انتشار برای PS5 و Xbox سری X نسخه احتمال ظهور هنگامی که ما می دانیم دقیقا زمانی که کنسول به علت است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن