شارژ سریع: Sony Xperia 1 دوم بیت کهکشان S20 در این منطقه کلیدی

پس از ماه انتظار, ما در نهایت ما دست روی Sony Xperia 1 II و اولین برداشت بسیار خوب است. این است که یک تلفن آند

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399

پس از ماه انتظار, ما در نهایت ما دست روی Sony Xperia 1 II و اولین برداشت بسیار خوب است. این است که یک تلفن آندروید است که چیزهای کمی متفاوت است و به نظر می رسد به ارائه برخی از خریداران یک جایگزین مناسب برای کرگدن Samsung Galaxy S20 سری.

نگاهی به نمایش, به عنوان مثال. سونی باقی می ماند و تنها تولید کننده با استفاده از یک پنل OLED 4K بر روی تلفن خود را و آن را به راحتی یکی از بیشترین خارج وجود دارد به عنوان یک نتیجه. آن نیز بلندتر از فقط در مورد هر گوشی دیگر به لطف 21:9 نسبت دادن آن به مراتب بیشتر احساس سینمایی.

سونی نیز تصمیم گرفت در برابر بسته بندی سنسور دوربین با 48, 64 یا حتی 108-مگاپیکسل, تمرکز به جای استفاده از آن آلفا دوربین فراست به مجموعه ای از خلق کرده به غیر از بازار شلوغ است.

اما آن را به مراتب کوچکتر تصمیم که واقعا گرفتار چشم من و من همه مبهم چشم در مورد گوشی ها از چند سال پیش. به جای کپی کردن تقریبا هر تلفن آندروید در سال 2020 و با استفاده از یک حسگر اثر انگشت مدفون در زیر نمایش سونی گیر کرده با یک فیزیکی حسگر ساخته شده به سوئیچ قدرت در سمت.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

کهکشان S20 با استفاده از سونوگرافی در صفحه نمایش حسگر اثر انگشت

از آنجا که آنها برای اولین بار معرفی شد بر روی تلفن های یک زن و شوهر از سال پیش در نمایش سنسور باعث شده من ثابت مسائل. نوری و نسخه های مورد استفاده در گوشی های تلفن مانند وان پلاس 8 Pro سریع هستند اما نیاز به این بخش در اطراف سنسور به نور تا قبل از آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد در حالی که سامسونگ التراسونیک انواع یک سن به باز کردن.

شما می دانید چه کار می کند فقط در مورد در هر زمان ؟ مناسب فیزیکی سنتی سنسور. من عاشق داشتن TouchID را بررسی آیفون SE 2 چند ماه پیش و با استفاده از Xperia 1 II به من یادآوری دوباره فقط خیلی بهتر از این گزینه است.

مرتبط با: همه چیز ما می دانیم در مورد آندروید 11 ویژگی های

وجود دارد البته برخی از اشکالاتی هر چند هیچ یک از آنها که قابل توجه در این Xperia. به عنوان آن تعبیه شده داخل کلید قدرت آن نیست خراب کردن تمیز نگاه به عقب و این کار نیاز به قرار داده می شود در زیر صفحه نمایش در جلو. آن را ممکن است محدود چقدر نازک گوشی می شود اما دوباره که موضوع را با طرف تخت و جعبه طراحی سونی رفته.

تا زمانی که این در صفحه نمایش سنسور به عنوان سریع و به عنوان قابل اعتماد به عنوان فیزیکی جایگزین پس از آن من فقط آنها را نمی بینید, به عنوان جایگزینی مناسب.

در جای دیگر, Xperia 1 دوم شکل دادن به بزرگ گوشی آندروید – حتی اگر ما نمی رسید ما بررسی کامل نشده است. 4K OLED HDR صفحه زوج با قد بلند 21:9 نسبت ابعاد بسیار عالی برای فیلم (هر چند فقدان سریع 120 هرتز پنل شرم آور است) و در عمق کنترل دوربین کنده از نام تجاری آلفا دوربین های ارائه مقدار زیادی از فرصت های به ace تصاویر. این بسته های معمول مشخصات ما می خواهم می خواهم در اندیشه گل سرسبد هزینه بیش از 1000 پوند بیش از حد از جمله پیکسل, چیپ 865 و 5G پشتیبانی می کند.

شارژ سریع است که ما هفتگی موبایل-متمرکز ستون که در آن ما نگاهی به آخرین شایعات و چگونه ما احساس می کنیم در مورد تلفن های هوشمند ما با استفاده از.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن