شارژ سریع: فرار از گل سرسبد چیپ ست مناسب برای صفحه 5

شایعات بار دیگر swirled که آینده صفحه 5 خواهد خندق معمولی گل سرسبد داخلی برای بیشتر از متوسط mid-range چیپ ست.

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

شایعات بار دیگر swirled که آینده صفحه 5 خواهد خندق معمولی گل سرسبد داخلی برای بیشتر از متوسط mid-range چیپ ست.

با توجه به یک صدای جیر جیر از اندروید پلیس Editor-in-Chief دیوید Ruddock همراه با متعدد دیگر اینترنت شایعات پرچمدار بعدی از گوگل نمی خواهد با استفاده از بالا پایان پیکسل, چیپ 865 با تلفن به جای گرفتن قدرت خود را از یک پیکسل 765.

این خبر که گوگل صفحه 5 نمی خواهد با استفاده از همان فوق العاده سریع تراشه به عنوان کهکشان سامسونگ S20 و وان پلاس 8 Pro احتمالا آمار کسانی که ارزش معیار نمرات بالاتر از همه چیز سخت اما در واقع این حرکت باعث می شود بسیاری از حس.

گوگل صفحه گوشی هرگز در مورد مشخصات. در حالی که سامسونگ و وان پلاس را صرف مقدار زیادی از زمان برای عملکرد چت در طول سالانه خود گوشی نشان می دهد, گوگل تقریبا همیشه آن را از دست رفته به طور کامل. آن را به مراتب بیشتر احتمال دارد به نشان می دهد که چگونه از این قدرت استفاده می شود و چه این تلفن در واقع می تواند انجام دهد. من برای پیدا کردن آن بسیار با طراوت برای دیدن. داشتن بررسی تعداد زیادی از گوشی های که بسته 865 و با قیمت بیش از 1000 پوند, من به طور مداوم احساس می کنید که برای بسیاری از مردم مقدار قدرت از دست رفته است.

وجود دارد یک بخش کاملا جدید از بیمه اواسط محدوده دستگاههایی که تمرکز بر مناطق دیگر گذشته از عملکرد است که می تواند به نظر می رسد اگر گوگل در واقع این گام و این یک نوع از تلفن من شده اند در انتظار برای دیدن.

وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا تغییر از بالا پایان 865 به اواسط محدوده اما هنوز هم بینهایت قادر 765 را حس کامل.

نگاهی به قیمت گوشی, به عنوان مثال. گل سرسبد پیکسل هرگز بزرگ فروشندگان برای گوگل حداقل در مقایسه با زمانی که به سری گلکسی S و قادر به ارائه ویژگی های کلیدی مردم به صفحه خط (فکر می کنم دوربین, نرم افزار طراحی کاربردی) در یک قیمت معقول تر می تواند کلید. و من صحبت کردن در مورد صفحه 3a قیمت – قیمت این در حدود 500/£600 برای مدل بزرگتر و شما باید با ترکیب کامل بین قیمت و عملکرد. بازار پیکسل 3a (و یا به احتمال زیاد آینده صفحه 4a) به عنوان بودجه انتخاب با صفحه 5 ارائه بیشتر 'شاخص' ویژگی در یک قیمت است که رهبری بسیاری از رقابت. و سپس در نهایت صفحه سری دارای یک عامل افتراق به توده ها.

برش پشت در چیپ ست باید امیدوارم کمک در مناطق دیگر بیش از حد. در حالی که من می خواستم به عشق صفحه 4 XL, عمر باتری خیلی بد بود که من باید برای همیشه حمل قابل حمل شارژر اگر من رفتن به خارج برای تمام روز. این چیپست قدرتمند کمتر تمایل به بهتر استقامت بنابراین گوگل می تواند اطمینان حاصل شود که تلفن طول می کشد بدون اینکه آن را بزرگتر و یا سنگین تر.

داشتن یک چیپ ست قدرتمند کمتر نباید سازش آنچه که باعث می شود صفحه 5 واقعی صفحه گوشی. می آید که از طراحی منحصر به فرد (صفحه 4 باقی مانده مورد علاقه من در طراحی تلفن در مدت زمان طولانی), باهوش, ویژگی های نرم افزار و از همه مهمتر یک دوربین خوب.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب