شارژ سریع: آمازون از دست رفته شانس خود را به ضرب و شتم اپل با آتش HD 8 به علاوه

آخرین نسخه از آمازون Fire HD 8 تبلت راه اندازی شد در این هفته و در روند بررسی آن یک چیز بود و نکته واضح است: چ

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

آخرین نسخه از آمازون Fire HD 8 تبلت راه اندازی شد در این هفته و در روند بررسی آن یک چیز بود و نکته واضح است: چرا آمازون را واقعا بزرگ, قرص دوباره ؟

من را دریافت نمی اشتباه جدید Fire HD 8 به علاوه یک دستگاه خوب است. ما به آن چهار ستاره و این بدان معناست که آن کیسه های توصیه می شود نشان. بسیاری از چرا آن را خوب است هر چند به خاطر آن خیلی ارزان – در £89 برای مدل های معمولی و £109 برای بهتر پلاس مدل آنها ضربه خرید برای بسیاری از مردم است.

اما همه من می توانم در مورد فکر می کنم در حالی که آزمایش در آن بود اگر چه این هزینه £199 یا کمی بیشتر ؟ آنچه در آن اگر نیست باید خیلی آشغال نمایش و یا احساس laggy آینده اپل ؟ تمام این چیزهایی که می خواهم آن را به یک تبلت است که من می خواهم به نگه داشتن در کیف من نه یک تعمیر سریع.

در حال حاضر من می دانم که وجود دارد مقدار زیادی از مراتب گران تر از قرص اندیشه من می تواند انتخاب کنید به جای. اما من یکی از چند که در واقع قدردانی چقدر عمیق آمازون ادغام اجرا می شود از طریق خط آتش. این باعث می شود آن را یک پیشنهاد منحصر به فرد ارائه شده توسط هر چیز دیگری است و آن است که بسیار خوب طراحی شده است.

من مانند صفحه اصلی است که اختصاص داده شده به مطالب من – می شود آن را کتاب روشن شدن نخست فیلم و یا شنیدن کتاب های صوتی. من دوست دارم که به عنوان به زودی به عنوان من به نوبه خود دستگاه بر من می توانم ادامه خواندن یا تماشای قسمت دیگری از Masterchef Australia بدون faffing در مورد با نرم افزار. من حتی دوست دارم که چگونه آن را نشان می دهد چیزهای جدید به خواندن و یا تماشای تمام وقت. آن را فقط با این نسخهها کار خوبی است دقیقا همان چیزی است که من می خواهم یک رسانه متمرکز تبلت را انجام دهد. همچنین اجتناب از تله ترین تبلت های اندروید است که اغلب احساس می کنید مانند هیچ چیز بیش از دمیده گوشی های بدون دلیل وجود داشته باشد.

مسئله این است که من می خواهم آن را به انجام این کارها بهتر – و من نمی خواهد ذهن پرداخت بیشتر برای لذت بردن. آمازون می سازد و تولید بسیاری از 4K HDR محتوا و سپس آن را تلف در آتش HD 8 صفحه نمایش. به یاد داشته باشید این پنل در اینجا این است که به سختی بیش 720p و قطعا نه OLED یا سازگار با HDR یا Dolby Vision – که هر دو مشترک هستند بر روی گوشی های.

آن را مانند آمازون نکرده قرص کوچک با صفحه نمایش قبل فقط نگاه Kindle Fire HDX از سال 2013 است. این بود و واقعا دوست داشتنی صفحه نمایش. آمازون همچنین باعث می شود یک "high-end" نه سازش روشن شدن در روشن شدن واحه. در نهایت وجود دارد FHD آتش 10 اما بزرگتر تبلت های اندروید هنوز هم احساس می کنید آنها را هرگز در بر داشت دلیلی برای بودن و بزرگتر نمایش فقط باعث می شود برنامه های تلفن احساس حتی بیشتر کشیده.

Kindle Fire HDX

Kindle Fire HDX

در حال حاضر من می دانم که بسیاری از تمایل من برای این نوع محصول گره خورده است به استفاده از آمازون گسترده اکوسیستم. من کتاب های رایگان هر ماه از طریق نخست ثبت نام و اشتراک و من گوش دادن به کتاب های صوتی از طریق شنیدن برای سال های بی شماری. و بله, آن را هنوز هم بسیار آزار دهنده آتش قرص ندارد و دسترسی به فروشگاه Google Play.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد آی پد ایر 4

من نمی خواهم یک قرص آتش است که در iPad Pro یا حتی iPad Air و Samsung Galaxy Tab S6 Lite. آن را نمی کند نیاز به یک صفحه کلید, برگ, یک قلم برای طراحان و یا حتی یک دوربین است. همه من می خواهم یک صفحه نمایش خوب – است که بیش از حد بپرسید ؟

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن