Far Cry 6, تاریخ انتشار, تایید

هفته گذشته یوبی سافت به طعنه اعلام قسط بعدی در بازی Far Cry حق رای دادن با Far Cry 6. این شرکت در آن زمان اشار

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

هفته گذشته یوبی سافت به طعنه اعلام قسط بعدی در بازی Far Cry حق رای دادن با Far Cry 6. این شرکت در آن زمان اشاره نمی کند زمانی که بازی منتشر خواهد شد اما به بیرون درز مثال اشاره کرد که این امر می تواند در آینده در فوریه 2021. معلوم فهرست دقیق بود چرا که تاریخ انتشار رسمی برای این بازی تعیین شده است برای 18 فوریه 2021.

تبلیغات

بازی منتشر خواهد شد در سیستم عامل های مختلف از جمله نسل بعدی و نسل فعلی کنسول های PC و حتی جریان سیستم عامل است. این شامل ایکس باکس سری ایکس, ایکس باکس, پلی استیشن 5, پلی استیشن 4, Stadia و کامپیوتر. وجود دارد هیچ اشاره ای به نینتندو سوئیچ بنابراین به نظر می رسد مانند سوئیچ گیمر را مجبور به نشستن این یکی در حال حاضر.

برای کسانی که از دست رفته اطلاعیه اولیه Far Cry 6 خواهد بود که آخرین قسط در حق رای دادن. آن را نیز ویژگی های هیچ یک دیگر از تلویزیون مورد علاقه هر کس تبه کار, Giancarlo Esposito است که احتمالا بهترین و شناخته شده برای بازی گاس Fring در Breaking Bad و Better Call Saul, به عنوان به خوبی به عنوان Moff گیدئون در دیزنی+'s Mandalorian سری.

بر اساس تریلر (که ما آن را می توانید در ویدئو بالا) به نظر می رسد مانند آن را می توان یک بازی را به نگه داشتن یک چشم را برای چه با خود 2021 آزادی ما هنوز کاملا به یک بیت از انتظار به انجام قبل از ما خواهید بود قادر به گرفتن دست خود را بر روی آن.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Far Cry و یوبی سافت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن