Fairphone را ضرب و شتم Samsung, Huawei, Xiaomi و سونی در یک منطقه کلیدی

Fairphone ممکن است کمتر شناخته شده از سامسونگ, وان پلاس و دیگر تولید کنندگان عمده اما گوشی ساز است فشار جلوتر

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

Fairphone ممکن است کمتر شناخته شده از سامسونگ, وان پلاس و دیگر تولید کنندگان عمده اما گوشی ساز است فشار جلوتر از لحاظ پشتیبانی نرم افزار. Fairphone به تازگی اعلام کرد که Fairphone 2 اخذ خواهد شد به روز رسانی نرم افزار – پنج سال پس از انتشار آن.

Fairphone 2 کاربران هم اکنون می توانید ارتقاء به آندروید 9 و آن را یکی از تنها گوشی های آندروید منتشر شده در سال 2015 به ادامه دریافت پشتیبانی می کند.

این Fairphone 2 در ابتدا منتشر شده در اندروید 5 و ادامه داده است برای دریافت به روز رسانی بیش از پنج سال گذشته است. این نهاد آن را جلوتر از رقبای اصلی از جمله Samsung, Huawei, Xiaomi و سونی که 2015 مدل های دریافت پشتیبانی از دو به چهار سال بود. در حالی که شما می توانید همچنان به استفاده از این گوشی پشتیبانی دستگاه ها بیشتر در معرض خطر نقص های امنیتی از گوشی های پشتیبانی شده.

مرتبط: بهترین گوشی

Fairphone علامت تجاری آن است اخلاقی-تولید پایدار گوشی های پس از آن را حس می کند که این شرکت را تشویق کاربران برای به تاخیر انداختن ارتقاء به عنوان طولانی به عنوان امکان پذیر است. اصلی Fairphone شد اولین بار در جهان به صورت تجاری در دسترس در گوشی های هوشمند مدولار و این شرکت همچنان به بازار مقرون به صرفه قطعات یدکی برای Fairphone 2 برای ترویج طول عمر.

بسیاری از عمده تولید کنندگان تلفن محدود نرم افزار پشتیبانی از تلفن های خود را برای تشویق مصرف کنندگان به ارتقا دهید. اما زندگی کوتاه چرخه تبدیل منابع ارزشمند به زباله های الکترونیکی در حالی که گوشی های هوشمند تولید منجر به انتشار گازهای گلخانه ای.

"تمرکز در انتشار محصولات جدید هر سال که یک عمر است که در بخش فن آوری" گفت: Fairphone طراحی منجر Miquel Ballester.

"وجود دارد یک تلنگر به سمت راه صنعت الکترونیک نوآوری. تمرکز بر روی سالانه 'اختلال' از تکنولوژی نه تنها آوردن ایده های نوآورانه به بازار تقریبا در همان سرعت 'قدیمی' تکنولوژی در حال رفتن منسوخ شده است. این اتحاد چپ یک دنباله از زباله های الکترونیکی و بد است برای این سیاره و مردم".

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

در حالی که Fairphone شناخته شده است برای ایجاد گوشی های که پشتیبانی از تولید کنندگان و پایدار طولانی مدت گوشی های خوبی هستند برای مصرف کنندگان جیب بیش از حد توجه خود را به روز رسانی گوشی های هوشمند سال پس از سال قطعا ارزان نیست.

Fairphone خواهد کرد که رول کردن نسخه بتا اندروید 9 برای Fairphone 2 از امروز. Fairphone تایید کرده است که آخرین گل سرسبد Fairphone 3, نیز دریافت خواهد کرد در دراز مدت پشتیبانی نرم افزار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن