Facebook نوبت به هوش مصنوعی به کمک آن بهتر مبارزه با سخنرانی نفرت و اطلاعات غلط

به عنوان جهان رشد می کند بیشتر در ارتباط با آن نیز با توجه به تمام انواع از مردم از یک پلت فرم به پخش و به اشت

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

به عنوان جهان رشد می کند بیشتر در ارتباط با آن نیز با توجه به تمام انواع از مردم از یک پلت فرم به پخش و به اشتراک گذاری دیدگاه ها و افکار است. برخی از این نمایش ها می توان به نفرت و نژادپرستانه و نیز با سهولت های آن است که اغلب بسیار آسان به طور تصادفی به اشتراک گذاری چیزی است که می تواند آشکار غلط و یا شاید اشتباه است.

تبلیغات

با تعداد کاربران آنها و با رسیدن به آنها باید سیستم عامل مانند Facebook وظیفه دارند که در آن آنها نیاز به جلوگیری از چنین پست حداقل تا آنجا که به پلت فرم خود را نگران است به همین دلیل است که Facebook تبدیل شده است به استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به بهبود توانایی خود را برای تشخیص گفتار نفرت و اطلاعات غلط در تلاش برای محدود کردن آن است.

چگونه Facebook برنامه ای برای انجام این کار این است که با ایجاد یک هوش مصنوعی است که امکان تشخیص چیزهایی مانند نزدیکی-تصاویر یکسان که به یک انسان نگاه متفاوت اما به یک کامپیوتر ممکن است نگاه همان است که چگونه برخی از مردم دامن حدود Facebook فعلی سیستم با تصاویر آپلود شده اند که تا کنون چندان کمی تغییر داده است.

برای رسیدن به این هدف Facebook هنوز هم نیاز به کمک انسانی مدیران خواهد شد که برای اولین بار پرچم یک تصویر به عنوان حاوی ادعاهای دروغین یا گفتار نفرت. سیستم خواهد شد و سپس به دنبال نزدیکی-تصاویر یکسان که مدیران می توانند پس از آن اعمال می شود, برچسب های هشدار دهنده به. ایده این است که هوش مصنوعی را اعمال مشابه منطق/رویکرد به عنوان یک انسان مدیر, در نتیجه اجازه می دهد Facebook به مقیاس بالا روند و به آن سریعتر است.

به این منظور Facebook نیز اعلام کرد آنچه که آنها در حال تماس با نفرت الگوی رفتاری چالش که در آن اگر شما می تواند به توسعه یک سیستم هوش مصنوعی است که می تواند شناسایی و برچسب این الگوهای رفتاری شما می تواند ایستاده به نفع خود را به عنوان آنجا که $100,000. جزئیات بیشتر در مورد Facebook رویکرد ها و چالش ها را می توان در وبلاگ خود.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی) و Facebook. منبع: ai.facebook



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن