Facebook در حال حاضر صاحب GIPHY – قرار دادن چهره غمگین GIF اینجا

Facebook خریداری کرده است GIPHY انیمیشن محبوب .GIF های پلت فرم به طور گسترده ای به عنوان مباهات بهترین مجموعه

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

Facebook خریداری کرده است GIPHY انیمیشن محبوب .GIF های پلت فرم به طور گسترده ای به عنوان مباهات بهترین مجموعه در وب است.

با توجه به Axios گزارش Facebook به سرفه کردن $400m برای پلت فرم که در آن برنامه به ادغام به طور مستقیم به Instagram در حال حاضر معامله کامل است.

GIPHY API بوده و بخشی از Facebook Messenger و واتساپ اکوسیستم برای برخی از زمان, اما در حال حاضر Facebook صاحب همه آن مطالب است. در یک پست وبلاگ Facebook گفت: 50 درصد از تمام GIPHY ترافیک در حال حاضر ناشی از Facebook برنامه های. نیمی از این است که از Instagram پس از خرید حس می کند.

مرتبط: چگونه برای حذف Facebook account

در یک پست وبلاگ استقبال GIPHY به برابر, Facebook نوشت: "با آوردن Instagram و GIPHY با هم ما می توانیم آن را آسان تر برای مردم برای پیدا کردن کامل فایل های Gif و پوستر در داستان و مستقیم است. هر دو ما خدمات بزرگ حامیان خالق و هنرمند جامعه است و ادامه خواهد داد. با هم ما می توانیم آن را آسان تر برای هر کسی که برای ایجاد و به اشتراک گذاری کار خود را با جهان است."

Facebook می گوید مردم هنوز هم می تواند قادر به آپلود فایل های Gif در حالی که GIPHY موجود شرکای هنوز هم دسترسی به کتابخانه. اين كه در GIPHY خود پست وبلاگ آپلود شده در روز جمعه.

این شرکت افزود: "و برای ما API/SDK همکاران و توسعه دهندگان: GIPHY را GIFs, پوستر Emojis ، قرار نیست در هر نقطه. ما ادامه خواهد داد به GIPHY آشکارا در دسترس به طور گسترده تر اکوسیستم."

اما برای کسانی که GIPHY طرفداران هستند که عوارض جانبی به تعامل با Facebook اکوسیستم این اخبار خواهد آمد که تا حدودی از ضربه. Facebook غلظت مالکیت یک موضوع در حال انجام با توجه به برنامه های خود را به طور کامل ادغام Instagram, WhatsApp, Facebook و مسنجر. اضافه کردن یکی دیگر از پلت فرم به مخلوط باعث می شود آن را مشکل تر برای لذت بردن از زندگی آنلاین بدون تاثیر Facebook در یک راه یا دیگری.

آیا شما نا امید GIPHY در حال حاضر متعلق به Facebook? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب