Facebook Messenger را در حال حاضر پشتیبانی از چهره ID

ماه گذشته گزارش شد که Facebook شد تست کردن ویژگی های جدید برای آن برنامه مسنجر است که در آن کاربران می تواند م

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

ماه گذشته گزارش شد که Facebook شد تست کردن ویژگی های جدید برای آن برنامه مسنجر است که در آن کاربران می تواند محافظت از پیام های خود را از طریق چهره ID. این به این معنی است که هر زمان که کاربران سعی می کنید برای باز کردن برنامه آنها می توانند آن را پنهان در پشت چهره ID به طوری که تنها کاربران مجاز قادر خواهد بود برای دیدن پیام ها در برنامه.

تبلیغات

خبر خوب برای کسانی که به امنیت و حریم خصوصی آگاه است که آن را مانند به نظر می رسد برای حمایت از چهره ID در نهایت اینجا است. آخرین نسخه از این برنامه برای دستگاه های iOS هم اکنون در دسترس است و کاربران باید این گزینه اضافه کردن چهره ID. نیز وجود دارد پشتیبانی از Touch ID برای اپل داشت که TrueDepth سیستم دوربین.

این ویژگی شناخته شده است به عنوان نرم افزار قفل و فعال از طریق تنظیمات برنامه. به عنوان برای کاربران اندروید, برنامه قفل خواهد بود که در چند ماه آینده, بنابراین در حال حاضر این ویژگی به نظر می رسد منحصر به فرد برای دستگاه های iOS. Facebook در واقع معرفی یکی از ویژگی های مشابه به WhatsApp در سال 2019.

با توجه به این که Facebook صاحب WhatsApp گمان ما آن را نمی کند به عنوان یک شگفتی آمده است که آنها را گسترش دهد و این از ویژگی های مسنجر و همچنین, بنابراین مطمئن شوید که شما باید آخرین نسخه از برنامه در صورتی که این یکی از ویژگی های شما می خواهم به.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره برنامه های, چهره, Id, Facebook, iOS, مسنجر و امنیت است. منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن