Facebook Messenger بر روی تلفن همراه می شود صفحه نمایش های

یکی از ویژگی های است که ما در حال دیدن در برنامه مکالمه تصویری توانایی برای به اشتراک گذاشتن خود را جریان. در

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399
یکی از ویژگی های است که ما در حال دیدن در برنامه مکالمه تصویری توانایی برای به اشتراک گذاشتن خود را جریان. در حالی که صفحه نمایش های جدید نیست, ما در حال شروع به دیدن آن تبدیل شدن به محبوب تر و گنجانیده شده به برنامه های بیشتر به دلیل مستند که در آن بیشتر مردم در حال حاضر مشغول به کار و تحصیل از خانه.
تبلیغات

برای کسانی که استفاده از Facebook Messenger را به تماس های تصویری شما ممکن است خوشحال به یاد بگیرند که Facebook اعلام کرده است که آنها خواهد بود و آوردن صفحه نمایش ویژگی های به اشتراک گذاری خود برنامه مسنجر بر روی دستگاه های تلفن همراه برای هر دو سیستم عامل iOS و آندروید. این ویژگی جدید نیست به Facebook, اما آن گسترش یافته به برنامه های تلفن همراه.

با توجه به Facebook, "به اشتراک گذاری صفحه نمایش به شما اجازه می دهد به اشتراک گذاری یک نمایش زنده از صفحه نمایش خود را به طوری شما می توانید تقریبا هر چیزی با هم. آیا شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن خاطرات از رول دوربین خود را و فروشگاه با هم آنلاین co-فهرست رسانه های اجتماعی و بیشتر — به اشتراک گذاری صفحه نمایش باعث می شود آن را آسان به ماندن متصل شده و از نزدیک با عزیزان خود را حتی زمانی که شما از لحاظ فیزیکی از هم جدا است."

به اشتراک گذاری صفحه نمایش در دسترس خواهد بود در یک تماس های تصویری همراه با گروه تماس. این ویژگی در حال حاضر باید زندگی می کنند, بنابراین مطمئن شوید که شما باید آخرین نسخه از نرم افزار به منظور دسترسی به صفحه جدید ابزار به اشتراک گذاری.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آندروید, نرم افزار Facebook, iOS و مسنجر. منبع: messengernews.fb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن