Facebook راه اندازی پیش بینی یک برنامه است که می پرسد کاربران به پیش بینی در مورد رویدادهای جهان

Facebook در حال حاضر می داند زیادی در مورد آنچه شما را بر خود دارد. آن را نیز می داند آنچه شما می گویند بر اسا

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

Facebook در حال حاضر می داند زیادی در مورد آنچه شما را بر خود دارد. آن را نیز می داند آنچه شما می گویند بر اساس نظرات شما ساخته شده در پست, اما در حال حاضر به نظر می رسد که Facebook همچنین می دانم که چگونه شما فکر می کنم. این شرکت به تازگی اعلام کرد راه اندازی یک آزمون جدید برنامه به نام هوا.

تبلیغات

به عنوان نام آن پیداست این نرم افزار بر اساس اطراف پیش بینی که در آن Facebook کاربران قادر خواهد بود برای پاسخ به سئوالات دیگر کاربران و همچنین شرکت در پاسخ دادن به سوالات خود را. با توجه به Facebook, "مردم به طور فزاینده ای برای جستجوی اطلاعات برای کمک به آنها در درک آنچه در جهان ممکن است مانند نگاه فردا, ماه آینده و فراتر از آن. ما باور داریم که یک جامعه ساخته شده در اطراف پیش بینی شده است نه تنها یک راه خوب برای سطح crowdsourced حکمت, اما همچنین ممکن است برای کمک به تشویق سالم مکالمات آنلاین در سراسر طیف گسترده ای از موضوعات."

با توجه به این که این برنامه هنوز در مرحله آزمایش آن را محدود به کاربران در ایالات متحده و کانادا در حال حاضر. همچنین این موضوعات خواهد بود در حال حاضر متمرکز بر COVID-19 که در آن کاربران قادر خواهد بود برای شرکت در ساخت پیش بینی در این بیماری همه گیر مانند اینکه آیا آنها پیش بینی شاهد افزایش موارد زمانی که سواحل را بازگشایی, چگونه حوادث آینده برگزار خواهد شد (عملا و یا در فرد) ،

ما مطمئن هستیم که کاملا مطمئن شوید که چه Facebook نیات هستند با پیش بینی برنامه اما اگر شما علاقه مند به چک کردن آن, آن است که در حال حاضر در iOS در دسترس از طریق فروشگاه App.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره برنامه های Facebook و iOS. منبع: npe.fb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن