Facebook می تواند برنامه ریزی به طور موقت توقف تبلیغات سیاسی

شرکت هایی مانند Facebook ایجاد برخی از پول خود را از طریق تبلیغات و با تعداد مطلق از کاربران در سیستم عامل خود

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

شرکت هایی مانند Facebook ایجاد برخی از پول خود را از طریق تبلیغات و با تعداد مطلق از کاربران در سیستم عامل خود آنها قطعا بسیار جذاب پلت فرم برای تبلیغ محصولات و خدمات. این است که چرا آن را نمی کند به عنوان یک شگفتی آمده است که سیاستمداران نیز با استفاده از Facebook برای تبلیغ مبارزات انتخاباتی خود را.

تبلیغات

با توجه به یک گزارش از بلومبرگ ، Facebook می تواند با توجه به هدف قرار دادن دکمه مکث در تبلیغات سیاسی منتهی به انتخابات است. این گزارش ادعا می کند که Facebook است که خانههای گلی خالی یک ایده که در آن روزهای منتهی به روز انتخابات آنها می خواهم که خاموشی در تبلیغات سیاسی خواهد بود که شبیه به آنچه در کشورهای دیگر مانند انگلستان در حال انجام است.

این می آید بر روی پاشنه از Facebook به تازگی اعلام کرد که آنها اجازه می دهد به کاربران برای خاموش کردن تبلیغات سیاسی اگر آنها می خواهم به آن را ببینید اما این خاموشی خواهد اساسا مکث همه تبلیغات بدون در نظر گرفتن تنظیمات کاربر. باید اشاره کرد که Facebook رویکرد موقتی است.

این است که در مقابل سیستم عامل های دیگر مانند توییتر که در سال 2019 را ممنوع سیاسی ads به طور کامل. در ضمن برای کسانی که می خواهم به جای نمی بینم سیاسی تبلیغات در Facebook صفحه شما می توانید از ما در اینجا راهنمایی در مورد چگونه برای جلوگیری از تبلیغات سیاسی در Facebook.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook. منبع: بلومبرگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن