Facebook و Instagram در حال حاضر خواهد یادآوری شما را به پوشیدن ماسک خود را

Facebook جدید Covid-19 هشدار به شما یادآوری به پوشیدن ماسک در هر زمان که شما باز کردن Facebook و یا Instagram

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

Facebook جدید Covid-19 هشدار به شما یادآوری به پوشیدن ماسک در هر زمان که شما باز کردن Facebook و یا Instagram نرم افزار.

بنر می خواند که "وقتی در پوشش دهان و بینی خود را با یک پارچه پوشش چهره" شروع به ظاهر می شود در بالای کاربران Facebook اخبار و Instagram تغذیه در هفته گذشته.

هر دو هشدار شامل یک لینک است که کاربران به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) وب سایت در حالی که اخبار, بنر, همچنین ویژگی های یک لینک به Facebook را Covid-19 مرکز اطلاعات برای بیشتر راهنمایی پیشگیری.

Facebook اعلام کرد که از ویژگی های جدید در به روز رسانی به یک مقاله با عنوان "حفظ افراد سالم و آگاهانه در مورد کوروناویروس' تاریخ و زمان آخرین هفته است.

مرتبط: چگونه خود را تغییر دهید Facebook رمز عبور و حساب خود را امن

"با افزایش COVID-19 مورد در ما در حال قرار دادن یک هشدار در بالای Facebook و Instagram به همه یادآوری به سایش پوشش صورت و پیدا کردن بیشتر راهنمایی پیشگیری از CDC در ما COVID-19 مرکز اطلاعات" اعلام Facebook رئیس بهداشت Kang-Jin Xing در روز پنج شنبه.

در حالی که یادآوری ایجاد شد در پاسخ به افزایش Covid-19 نفر در آمریکا به آن نمی رسند در یک زمان بهتر برای کاربران انگلستان. با, میخانه ها, رستوران ها و آرایشگاه شروع به بازگشایی در این هفته آن را مهم تر از همیشه برای همه ما به یاد داشته باشید برای پوشیدن ماسک های که در آن آنها مورد نیاز است. با توجه به چگونه اغلب کاربران خود را بررسی کنید Facebook و Instagram تغذیه این به روز رسانی می تواند فقط یادآوری بسیاری از کاربران نیاز به انتخاب کنید تا ماسک خود را در راه خانه.

مرتبط: چگونه خود را تغییر دهید Instagram password: راهنمایی برای بازیابی و محافظت از حساب خود را

این ماسک جدید هشدار نیست و تنها عمل Facebook گرفته شده برای حمایت از کاربران در طول بیماری همه گیر.

این شرکت اقدام به مبارزه با اطلاعات غلط در Facebook, Messenger, Instagram و واتساپ و ممنوع اعلام کرده است استثماری تبلیغات همراه با تبلیغات برای ماسک صورت دست sanitisers, دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و Covid-19 کیت های آزمایش.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن