چهره ID را بر روی مک بوک ممکن است در نهایت نزدیک با توجه به macOS Big Sur

نسل بعدی مک بوک اپل لپ تاپ یا مانیتور دسکتاپ می تواند شامل این شرکت در صورت شناسایی بیومتریک امنیت فناوری قضاو

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

نسل بعدی مک بوک اپل لپ تاپ یا مانیتور دسکتاپ می تواند شامل این شرکت در صورت شناسایی بیومتریک امنیت فناوری قضاوت توسط کد کشف شده در نسخه های اولیه از macOS Big Sur.

9to5Mac به حفر آینده سیستم عامل مک به روز رسانی و شواهد این شرکت TrueDepth دوربین استفاده می شود برای فعال کردن چهره ID در iPhone و iPad Pro است که در آثار.

در سور بزرگ beta 3, سایت کشف یک فرمت جدید است که اشاره به "PearlCamera" است که نام داخلی اپل برای TrueDepth دوربین و چهره ID tech.

فراتر از آن, کد امکانات اشاره به "FaceDetect" و "BioCapture" که شبیه به کدهای یافت شده در iOS سایت می گوید.

مرتبط: بهترین مک بوک 2020

این گزارش می رود می گویند بر روی پیاده سازی است "هنوز هم در مراحل اولیه" بنابراین این امر می تواند عاقلانه نیست و انتظار می رود این در حالی که برای و به احتمال زیاد در مک جدید مدل انتظار می رود برای راه اندازی در سال 2020 است.

علاوه بر این از چهره ID خواهد بود یک مزیت برای مک صاحبان بسیاری از آنها به دست آورده اند Touch ID, سنسور اثر انگشت در گوشه بالا سمت راست از روی صفحه کلید در چند سال گذشته است. چهره ID امن تر از یک حسگر اثر انگشت اپل به مدت طولانی اعلام کرد و آوردن فناوری به مک ممکن است آسان تر ساخته شده توسط سوئیچ به اپل سیلیکون است.

این شرکت تعویض به بازوی مبتنی بر پردازنده های مشابه به کسانی که در iPad Pro که باید فعال بسیار نزدیک هم ترازی از همه عناصر گسترده تر اپل اکوسیستم از جمله برنامه جهانی.

اولین مکینتاش از نوع خود خواهد رسید قبل از پایان سال 2020 در حالی که انتقال انتظار می رود که در پایان سال 2020 است. مبتنی بر اینتل مکینتاش ادامه خواهد داد پشتیبانی شده توسط macOS به روز رسانی برای سال آمده اما تغییر به اپل سیلیکون است که قطعا پایان یک عصر و آغاز یک توپر یکی از جدید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن