به این که همه چیز ما در مورد ماجراجویی بزرگ بعدی نادر می دانیم

در حالی که بسیاری از ما احتمالا از دست روزهای شکوه نادر زمانی که آنها platformers یاد و شگفت آور خلاق تلاش مان

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

در حالی که بسیاری از ما احتمالا از دست روزهای شکوه نادر زمانی که آنها platformers یاد و شگفت آور خلاق تلاش مانند زنده باد Pinata Sea of Thieves , دریای دزد ثابت کرده است موفقیت بزرگی برای استودیو متعلق به مایکروسافت.

خدمات زندگی می کنند shanties دریا میلیون ها نفر از بازیکنان جذب کرده اند، و به نظر می رسد توسعه دهنده خواهد شد اتخاذ بسیاری از درس های آموخته شده از این ماجرا برای تولید outing جدید بلند پروازانه در قالب Everwild. ما تا کنون در مورد آن کمی می دانیم، اما به نظر می رسد زرق و برق دار و طفره می رسد در عین حال یکی دیگر از جهان جذاب به اکتشاف.

به دنبال آشکار شدن آن برای ایکس باکس سری X, نظرات مورد اعتماد تا به همه چیز شما نیاز به در مورد Everwild از جمله آخرین اخبار، تاریخ انتشار، بازی، تریلر و بیشتر را وارد کنید.

مرتبط با : بهترین ایکس باکس سری X بازی

Everwild

همیشه وحشی -- آنچه در آن است؟

Everwild عنوان اکشن ماجراجویی جدید در توسعه برای ایکس باکس یک ، ایکس باکس سری X و کامپیوتر است. این کار گروهی از انسان ها به نام اترنالز را دنبال خواهد کرد که به دنبال تماشای و پرورش تمام زندگی معنوی در این سیاره هستند، به دنبال کمک به رشد و تکامل آن به چیزی جدید. فراتر از چند تریلر و تصاویر، ما در حال حاضر چیز زیادی در مورد آن نمی دانم.

بازی همیشه وحشی -- چگونه آن را بازی خواهد کرد؟

هنوز مشخص نیست که چگونه Everwild بازی خواهد کرد، اگر چه اشاره تریلر در یک پویا باز جهان با تعدادی از چیزهای جذاب برای کشف. ممکنه بتوني دزد يواشي تنها يي يا کنار بازيکناي ديگه اي مثل درياي دزد اونو بگردي تاکید بر جهان طبیعی و پرورش زیستگاه های درون آن می تواند به یک سیستم پیشرفت منحصر به فرد منجر شود که در آن شما در حال یادگیری در مورد زندگی حیوانات مختلف و چگونه آنها تکمیل جهان از Everwild.

تریلر همیشه وحشی -- چگونه آن را نگاه کنید؟

ما همه تریلرهای موجود را برای Everwild در زیر جمع آوری کرده ام. تنها دو تا از آنها تا کنون وجود دارد، بنابراین آسان است که به گرفتن در آنچه که بازی است همه چیز در مورد گرفتار:

تاریخ انتشار همیشه وحشی -- چه زمانی آن را بیرون می اید؟

همیشه وحشی در حال حاضر تاریخ انتشار تایید شده ندارد, و آن را احتمالا هنوز هم در مراحل اولیه توسعه. با دانستن این موضوع انتظار نداریم تا سال ۲۰۲۱ بیشتر از این در مورد آن بشنویم، که مدت ها پس از آن است که نسل بعدی کنسول ها در حیات وحش خواهند بود.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن