حماسه به دور Borderlands: The Handsome Collection برای یک مدت زمان محدود

این شرکت در آخرین تلاش برای فریب کاربران جدید است مسئله مهمی است. از 28 مه تا ژوئن 6, شما می توانید یک جفت از

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

این شرکت در آخرین تلاش برای فریب کاربران جدید است مسئله مهمی است. از 28 مه تا ژوئن 6, شما می توانید یک جفت از مرز بازی به صورت رایگان. و مطلقا هیچ رشته های متصل.

تنها مصالحه است که شما را به دانلود آن از طریق حماسی بازی فروشگاه اما هنگامی که انجام می شود – در شرکت خود را – آن را به شما را به نگه داشتن برای همیشه. آن را رایگان برای راه اندازی یک حساب کاربری در فروشگاه وجود دارد بدون هزینه های پنهان وجود دارد یا نه.

مرتبط: بهترین بازی های چند نفره

حماسه شده است پمپاژ بزرگ-نام مباحث در میزان چشمگیر به تازگی. هفته گذشته ارائه شد تمدن ششم و قبل از آن شما می تواند nab Grand Theft Auto 5. قبل از این منتشر شده بسیاری از عناوین کمی کوچکتر اما شما اغلب می تواند در کیسه عناوین متعدد در یک بار.

این هفته freebie اجازه می دهد تا شما را به دانلود هر دو Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel. بر اساس کلاسیک شلیک و غارت گیم پلی این دو بازی را پوشش می دهد و داستان پشت بد متفکر خوش تیپ جک.

مرتبط: بهترین بازی های رایگان در هر پلت فرم

وجود دارد در حال حاضر شایعات در مورد چرخش بعدی رایگان بازی با برخی از افراد ادعا می کنند که آن را برای رفتن به کشتی بقا تکامل یافته است. حماسه آزاد جدید freebie هر پنج شنبه بنابراین ما باید صبر کنید تا ژوئن 4 برای پیدا کردن.

در کنار سادگی, حماسه, در حال انجام یک فروش تابستان با برخی از تخفیف های بزرگ در بازی های ارائه شده تا تاریخ 11 ژوئن. این شرکت را به شما رایگان 10 دلار کوپن به صرف زمانی که شما ورود به حساب خود را و آن را تا 50 درصد در برخی از newish بازی مانند کنترل و Borderlands 3.

برای دیدن لیست کامل از بازی ها و به ادعای خود را freebie – سر به این بازی حماسه سایت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن