حماسه فروشگاه بازی در نهایت با دریافت مدتها در انتظار از ویژگی های

Epic Games تایید کرده است که دستاوردها در حال حاضر در حال آزمایش بر روی آن نمای دیجیتال از ویژگی های طرفداران

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399

Epic Games تایید کرده است که دستاوردها در حال حاضر در حال آزمایش بر روی آن نمای دیجیتال از ویژگی های طرفداران در انتظار است تا از آن برای اولین بار راه اندازی شد.

این شرکت تایید کرد که از این هفته به بعد بازی های خاص آغاز خواهد شد ارائه دستاوردها به عنوان آنها کلیک کنید شروع با عناوین مانند Ark: Survival Evolved و چند نفر دیگر.

با توجه به حماسه بازی ها این قابلیت هنوز در مراحل اولیه توسعه و از آن خواهد شد های جامع تر به روز رسانی در حال حرکت رو به جلو است. در حالی که آنها کمی بیش از یک جایزه خوب است که اسناد و مدارک خود را در پیشرفت این عالی است که حماسه فروشگاه بازی در حال حاضر دارای یک ویژگی برخوردار از بسیاری از رقبای خود است.

مرتبط: بهترین بازی PC

در حالی که حماسه فروشگاه بازی شده است کمی آهسته اتخاذ برخی از ویژگی های مشترک آن را ساخت تا برای چنین سرعت دور دادن یک جریان ثابت از بازی های رایگان در نمای آن. اگر شما نگه داشته ام در بالا از این پس از راه اندازی آن شما باید یک کتابخانه عظیم از بازی ها بدون پرداخت یک پنی. این به ارمغان آورده است میلیون ها نفر از کاربران جدید بریزید بنابراین استراتژی است که قطعا کار.

در حال حاضر شما می توانید انتخاب کنید تا تاکوما در این فروشگاه به صورت رایگان خواهد بود و پس 20XX, Barony و Superbrothers: Sword and Sworcery EP در روزهای آینده. تابستان فروش است که در حال حاضر قرار دادن دیجیتال تخفیف در اکثر بازی ها در سراسر نمای. شما می توانید برخی از زیبا فوق العاده توافقات مقدار زیادی از آن باقی می ماند منحصر به فرد به storefron مانند کنترل و Ooblets.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن