بازی حماسی ادعا می کند که PS5 SSD را بهتر از ایکس باکس سری X و high-end PC

صورت دوم Geoff Keighley را در تابستان بازی متحرک' فرود آمد دیروز و نشان داد برخی از مسائل قابل توجه. پارسه که

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

صورت دوم Geoff Keighley را در تابستان بازی متحرک' فرود آمد دیروز و نشان داد برخی از مسائل قابل توجه. پارسه که گوش کردم به دیدن Unreal Engine 5 در حال اجرا بر روی یک PS5 و این نگاه کاملا زرق و برق دار. چه تر است, حماسه, بازی, موسس, Tim Sweeney ساخته شده برخی از نظرات جالب در مورد آینده کنسول.

"جهان در حال بارگذاری صفحه نمایش است" گفت: Sweeney, انعکاس برخی از اظهارات Mark Cerny زمانی که او نشان داد که PS5 مشخصات. این یک ادعا است که موظف است برای تحریک هر gamer اما Sweeney اظهارات کردم چشمگیر تر وقتی که او رفت و به توصیف عناصر PS5 به عنوان "بهترین در کلاس". سازمان دیده بان ایکس باکس سری X.

"سونی سازی سیستم است که کاملا در سطح جهانی گفت:" بازی حماسی مدیر عامل شرکت. "نه تنها بهترین در کلاس بر روی کنسول بلکه بهترین بر روی هر پلت فرم. بهتر از high-end عدد. من فکر می کنم آن را به فعال کردن انواع غوطه وری است که ما می تواند تنها باید از خواب در گذشته... روز از پاپ در هندسه پاپ به عنوان شما در حال رفتن را از طریق محیط های بازی هستند به پایان رسید."

مرتبط: بهترین PS5 بازی های تایید شده و شایعه عناوین در حال آمدن برای پلی استیشن 5

"این سخت افزاری که سونی در حال راه اندازی کاملا فوق العاده است. نه تنها میزان بی سابقه ای از قدرت گرافیکی بلکه کاملا جدید ذخیره سازی معماری که ضربات گذشته معماری را از آب خارج و به مراتب جلوتر از حتی دولت از-هنر و کمترین پایان عدد شما می توانید خرید."

یک نسخه آزمایشی از موتور Unreal 5 تبدیل خواهد شد در دسترس از اوایل سال آینده با کامل شدن موتور در دسترس بعد از آن در سال – اما موج اولیه از نسل بعدی بازی اجرا نمی شود بر روی سیستم.

وجود دارد مقدار زیادی برای نگاه به جلو به هر چند با توجه به Sweeney که PS5 را توانمند سازی "گیم پلی تجارب ما حتی نمی تواند پیش بینی نشده است". او به عنوان مثال از نبرد رویال حالت بازی موجود نیست تا زمانی که نسل فعلی قابلیت های مجاز آنها را به. پس چه خواهد شد نسل بعدی نبرد رویال بود ؟

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

وجود دارد بدون دانستن فقط رتبهدهی نشده است, اما Sweeney می گوید که ترکیبی از نسل بعدی سخت افزار و Unreal Engine 5 است که به توسعه دهندگان بازی "توانایی ساخت بازی است که به طور کامل همهجانبه از آغاز تا پایان بیش از صدها ساعت."

اگر شما آن را دیده نمی شود و در عین حال نگاهی بر Unreal Engine 5 نسخه ی نمایشی زیر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن