مهندس تصور چه اجتماعی فاصله می تواند مانند نگاه در هواپیما

تصویر های اعتباری – فلوریان Barjotتبلیغاتتا زمانی که یک واکسن برای coronavirus یافت شده است, اجتماعی, فاصله ان

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

تصویر های اعتباری – فلوریان Barjot

تبلیغات

تا زمانی که یک واکسن برای coronavirus یافت شده است, اجتماعی, فاصله انتظار می رود که این هنجار جدید. دلیل این است که وجود دارد می توان مردم خارج وجود دارد که بدون علامت و نمی, نمایش نشانه های آلوده بودن که باعث می شود آن را خطرناک به عنوان آن می تواند در نتیجه آنها را از گسترش این ویروس به دیگران ندانسته.

بدون شک وجود دارد که اجتماعی فاصله خواهد بود یک چیز بزرگ برای آینده قابل پیش بینی اما چگونه آن را تحت تاثیر قرار دهد حمل و نقل به خصوص در فضاهای محدود مانند هواپیما ؟ با توجه هوانوردی فرانسه, مهندس, Florian Barjot او با هم قرار داده برخی از مفهوم تصاویر و نقشه ها را به عنوان به چگونه های اجتماعی فاصله می تواند در چنین وضعیتی است.

همانطور که می بینید در خود نقشه Barjot تصور وجود دارد که می تواند یک پلاستیک تقسیم قرار داده شده در وسط صندلی. این امر اساسا کشتن وسط صندلی در حالی که مسافران در یک فاصله از یکدیگر. در حالی که ممکن است آن را کوتاه تر از فاصله توصیه می شود از 6 فوت گمان ما این را فقط به انجام.

همچنین بر اساس Barjot طراحی شرکت های هواپیمایی نمی خواهد که به هر گونه تغییرات عمده به عنوان این می تواند مجهز. البته اینکه آیا یا نه شرکت های هواپیمایی اتخاذ خواهد شد این طراحی خاص باقی مانده است دیده می شود به خصوص پس از قتل خاموش یک صندلی به معنی یکی کمتر مسافر و درآمد کمتر است.

در زمینه مفاهیم >حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره هواپیما Coronavirus و Covid-19. منبع: نسخه.سی ان ان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن